BiznesINFO.pl
Jakub Kaminski/East News

Jakub Kaminski/East News

HalfPrice robi absolutną furorę. Sieć ledwo się otworzyła, już podbija zagranicę

18 Czerwca 2021

Autor tekstu:

Maria Glinka

Udostępnij:

HalfPrice przebojem wdarło się na polski rynek, a już niebawem pojawi się także za granicą. Do końca roku sieciówka ma otworzyć łącznie 65 oddziałów. W planach są także trzy marki własne i kampania reklamowa.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Ile sklepów HalfPrice jest w Polsce

  • W których państwach pojawią się oddziały

  • Z jakimi brandami sieciówka nawiązała współpracę

HalfPrice stawia również na zagranicę

HalfPrice nie zwalnia tempa. Sieciówka zadebiutowała w Polsce w maju 2021 r. i przyciągnęła ponad 500 tys. klientów. Na ten moment miłośnicy znanych marek mogą robić zakupy w 13 sklepach HalfPrice, ale już niedługo pojawią się także nowe oddziały.

Właściciel HalfPrice - Grupa CCC, ma bowiem ambitne plany. Do końca 2021 r. sieć HalfPrice ma liczyć w sumie 65 sklepów zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Po sukcesie krajowym sieciówka spróbuje swoich sił na Węgrzech i w Austrii. Pierwsze sklepy pojawią się tam w sierpniu.

- Pierwsze tygodnie funkcjonowania nowej sieci pokazują, że koncept sklepów off-price okazał się ogromnym sukcesem i spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów - przekonywał Adam Holewa, prezes HalfPrice.

HalfPrice z nowymi markami

Jednak rozszerzanie zasięgu to nie wszystko. HalfPrice nieustannie wzbogaca także swój asortyment. Wirtualne Media podają, że w portfolio sieciówki pojawią się trzy nowe marki własne: Simple, Americanos i Badura.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Grupa CCC poinformowała, że zakupiła brandy, a nie całe przedsiębiorstwa, choć nie zdradza wartości transakcji. - Myślę, że na sprzedaży tych produktów jesteśmy w stanie odrobić tę kwotę w jeden miesiąc - ocenił Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej CCC.

Americanos to marka specjalizująca się w jeansach, która świeciła triumfy w latach 90. Badura oferuje głównie obuwie, a Simple - odzież, buty i dodatki dla kobiet.

Poza tym HalfPrice stawia także na promocję. Do nowej kampanii reklamowej zaproszono modelkę - Annę Jagodzińską.

HalfPrice to format, którego potrzebuje polski rynek

W czym tkwi sekret HalfPrice? Przede wszystkim w niższych od standardowych cenach. Sieciówka działa bowiem na zasadzie konceptu off-price i oferuje produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach. Na klientów czeka odzież, obuwie, kosmetyki, akcesoria, zabawki, a także dodatki do domu.

- Decyzja o otwarciu HaflPrice po kolejnych przedłużających się lockdownach była skokiem na głęboką wodę, na który jednak byliśmy dobrze przygotowani - zaznaczył Holewa.

Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na redakcja@biznesinfo.pl

Podobne artykuły

ANDRZEJ IWANCZUK/REPORTER

Handel

Mecz z Hiszpanią i specjalną akcją w Lidlu. Sieciówka 4 piwa daje za darmo

Czytaj więcej >
Marek BAZAK/East News

Handel

Ceny warzyw znów zaskakują. Tym razem tanie jak nigdy

Czytaj więcej >
ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Handel

Warzywa tak drogie chyba jeszcze nie były. Przez zimną wiosnę płacimy krocie

Czytaj więcej >
Biedronka przyznała podwyżki pracownikom

Handel

Biedronka - zarobki 2021. Pensje poszły w górę i to na wielu szczeblach

Czytaj więcej >
Zinu

Handel

Ofensywa Zinu. Otwarto drugi bezobsługowy sklep firmy, ma mieć koncesję na alkohol

Czytaj więcej >
PHOTO: JOANNA GAJCY/EAST NEWS N/Z przydrozny handel przy drodze wojewodzkiej nr 801, zwanej Trasa Nadwislanska

Handel

Niemieckie produkty będą niestety drożeć. Zapowiedzieli sami Niemcy

Czytaj więcej >