Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Finanse > Banki znów zapowiadają przerwy w dostępie do usług. Lepiej się do tego przygotować
Joanna Leja
Joanna Leja 03.12.2021 01:00

Banki znów zapowiadają przerwy w dostępie do usług. Lepiej się do tego przygotować

bankomat-pieniądze-wypłata-mężczyzna-biznesinfo
Biznesinfo

Klienci największych banków będą mieli problemy z dostępem do bankowości. Wśród banków, które zapowiedziały utrudnienia, są m.in.: PKO BP, Bank Pekao, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, BNP Paribas, Bank Pocztowy oraz Getin Bank. Klientów czekają utrudnienia, między innymi w dostępie do bankowości internetowej oraz mobilnej. W dwóch największych bankach w Polsce nie będzie dostępny Profil Zaufany.

PKO BP problemy już od piątku

Bank PKO BP poinformował, że w związku z planowanymi pracami serwisowymi systemów informatycznych dostawcy od piątku 3.12 od godz. 21.00 do soboty 4.12 do godz. 3.00 w serwisie internetowym i telefonicznym iPKO oraz aplikacji IKO nie będą dostępne Profil Zaufany, e-Podpis oraz ePUAP. Bankowość elektroniczna iPKO i karty płatnicze, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą działać.

Bank Pekao niedostępny Profil Zaufany

Bank Pekao poinformował swoich klientów, że w dniach 3-4.12.2021 w godz. 21.00-3.00 klienci nie skorzystają z usługi Profilu Zaufanego. Na ten czas dostawca uslugi zaplanował prace serwisowe.

Bank Pocztowy

W związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 3.12.2021 (piątek) od godz. 22.00 do 4.12.2021 (sobota) maksymalnie do godziny 04.00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Banku Pocztowego, w tym bankowości internetowej i mobilnej oraz w dostępie do bankowości telefonicznej. Taką informację otrzymali klienci Banku pocztowego

mBank brak dostępu do eMaklera

mBank zapowiedział, że 4 grudnia (sobota) od godziny 7.00 do godziny 20.00 nie będzie można skorzystać z eMaklera.