Wyszukaj w serwisie
BiznesINFO.pl > Twój portfel > Poważne problemy w dwóch dużych bankach. Klienci nie mogą zapłacić, a pieniądze i tak znikają z konta
Radosław Święcki
Radosław Święcki 22.03.2022 09:00

Poważne problemy w dwóch dużych bankach. Klienci nie mogą zapłacić, a pieniądze i tak znikają z konta

Trudny piątek dla klientów Alior Banku i T-Mobile
pixinio/Bicanski

Alior Bank i T-Mobile z problemami

To nie jest łatwy piątek dla klientów Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe. O problemach w bankach informuj serwis Bankier.pl. Klienci Alior Banku skarżą się na problemy z płatnościami bezgotówkowymi informując o odrzuconych transakcjach i jednoczesnym pobraniu środków na rachunkach bankowych.

Bank odniósł się do problemów na swoim profilu facebookowym. - Drodzy Klienci, obecnie występują problemy z autoryzacją płatności kartami. Pracujemy nad przywróceniem dostępności usług. W tym czasie zachęcamy do wykonywania transakcji BLIKIEM – pisze Alior Bank.

W licznych komentarzach zamieszczonych przez klientów banku pod postem pojawiła kwestia zwrotu pobranych środków. Alior Bank odniósł się do niej w następujący sposób.

– Pobrane środki powinny być zwrócone automatycznie do 14 dni kalendarzowych. Jeśli środki nie powrócą do salda dostępnego, wówczas można złożyć reklamację – pisze bank.

Problemy mają również klienci T-Mobile Usługi Bankowe. Portal przywołuje treść komunikatu zamieszczonego na stronie internetowej www.t-mobilebankowe.pl.

- Aktualnie mogą występować tymczasowe trudności z autoryzacją transakcji kartowych. Pracujemy nad przywróceniem dostępności usług. W tym czasie zachęcamy do płatności za pomocą BLIKA. Za utrudnienia przepraszamy – pisze T-Mobile Usługi Bankowe.

Usunięcie awarii w Alior Bank

Po godz. 18 w piątek Alior poinformował swoich klientów, że problemy zostały już usunięte.