W ramach badania porównano koszyki cenowe oparte na produktach szybkozbywalnych, czyli tych, które są sprzedawane często i stosunkowo po niskich cenach. Badanie przeprowadzono na bazie cen z sierpnia 2019 i już na wstępie warto zaznaczyć, że względem lipca 2019 ogólnie były one średnio o 3,72 zł niższe.Pełną listę 11 sieci podaje portal Strefa Biznesu, a ta prezentuje się następująco: Auchan, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Selgros, Tesco oraz E-grocery, w ramach którego pod uwagę wzięto strony internetowe frisco.pl, dodomku.pl, polskikoszyk.pl i szybkikoszyk.pl.Biedronka, Tesco, Lidl, Kaufland, ale także Makro, E.Leclerc czy Selgros - te sieciówki, w których codziennie kupują Polacy zostały wzięte pod uwagę przez badaczy z firmy ASM Sales Force Agency.
Plany Kauflanda niewątpiliwe związane są z coraz większą świadomością polskich konsumentów. Kupującym przestaje być obojętne skąd pochodzą produkty i w jaki sposób zostały wyprodukowane. W związku z tym niemiecka sieć stara się wyjść na przeciw oczekiwaniom jej klientów i zaofeorwać produkty smaczne i zdrowe, a przy okazji w dość rozsądnych cenach. Jako, że produkty pod szyldem marki własne K - Stąd Takie Dobre obecne na półkach Kauflnada są dopiero od paru dni, to na ich wyniki sprzedażowe będziemy musieli jeszcze trochę poczekać, aby uznać czy przypadły do gusty polskim konsumentom.