Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Stołówka na każdym rogu. Żabka zaskakuje abonamentem obiadowym
Paula Drechsler
Paula Drechsler 02.07.2023 08:00

Stołówka na każdym rogu. Żabka zaskakuje abonamentem obiadowym

żabka
domena publiczna

Po cieszącej się dużą popularnością subskrypcji na kawę przyszedł czas na opracowanie kolejnych tego typu propozycji. Dyrektor zarządzający Żabka Polska zapowiada wprowadzenie abonamentu na śniadania, obiady i kolacje.

Oferta abonamentowa w Żabce

Największa w Polsce sieć handlowa pod względem liczby posiadanych sklepów planuje stopniowo wprowadzać różne rodzaje subskrypcji. Debiut abonamentu na kawę, który miał miejsce jesienią zeszłego roku, dowiódł, że jest to dla sieci dyskontów dobry kierunek rozwoju.

- Myślimy też o kategoriach bardziej mainstreamowych. Kawonament pokazał nam, że jest wielu klientów, którzy chcą z tego typu ofert korzystać — powiedział w rozmowie z waidomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Teraz w sklepie mają pojawić się subskrypcje dań.

Gigantyczny przekręt finansowy zdemaskowany. Tysiące Polaków straci pieniądze

Nie tylko hot dogi

- Mogę powiedzieć, że pracujemy nad nowymi subskrypcjami. Nie wszystkie mogę zdradzić, bo to obszary dosyć konkurencyjne na rynku. Mogę jednak powiedzieć, że myślimy nad subskrypcjami dań z Żabki: ofertami na śniadania, obiad, kolację — do wyboru. Taki abonament obiadowy — powiedział dyrektor zarządzający Żabka Polska portalowi wiadomoscihandlowe.pl

Jak podejrzewają media, w skład ofert śniadaniowych, obiadowych i kolacji na abonament wchodzić będą prawdopodobnie dania gotowe znane ze sklepów sieci. Wiadomoscihandlowe.pl wymienia tu m.in. produkty sprzedawane pod takimi markami jak Szamamm, Dobra Karma czy Tomcio Paluch, oraz ciepłe dania z Żabka Cafe, takie jak hot dogi i panini.

Kawonament sukcesem, czas na dalsze kroki

Wprowadzony w październiku 2022 r. abonament na kawę wzbudził duże zainteresowanie klientów, namieszał też nieco na rynku handlu FMCG. Żadna inna sieć nie wpadła bowiem wcześniej na tego typu rozwiązanie. 

Jak działa kawonament? To subskrypcja, która kosztuje 49,99 zł miesięcznie i umożliwia klientom odbieranie raz dziennie ulubionej kawy albo gorącej czekolady. Trzeba mieć konto w aplikacji Żappka. Wiadomoscihandlowe.pl wyjaśniają, że klienci Żabki po aktywacji abonamentu na kawę mogą korzystać przez 30 dni z całego menu kaw z oferty Żabka Cafe, a produkt można odebrać w każdym z prawie 10 tys. sklepów sieci.

Można się spodziewać, że abonamenty na dania z Żabki będą działały w sposób analogiczny. Sieć jeszcze nie ogłosiła cen ani daty wprowadzenia subskrypcji dań.