biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Finanse > Revolut pokazał nową usługę. Tylko Polacy dostali do niej dostęp: "klienci pytali"
Michał Górecki
Michał Górecki 07.05.2025 17:50

Revolut pokazał nową usługę. Tylko Polacy dostali do niej dostęp: "klienci pytali"

Revolut pokazał nową funkcję. Tylko dla Polaków
Fot. appshunter.io/Unsplash

Revolut, spółka założona jako technologiczny startup, a obecnie bank, prowadzący bieżące rachunki i depozyty, pokazał nową usługę w swojej aplikacji mobilnej. Wiceszef ds. rentowności i globalnego rozwoju David Tirado w materiale prasowym firmy precyzuje, że Revolut ubiega się o status banku pierwszego wyboru w wielu krajach Europy i robi to, stawiając na integrację z lokalnymi systemami płatności. W Polsce oznaczało to najpierw fuzję z BLIK-iem, a obecnie debiut nowej usługi.

Revolut pokazał nową funkcję. Zaktualizuj aplikację

Revolut to technologiczny startup założony przez obywatela Ukrainy i Rosji, z siedzibą główną w Londynie i planami na giełdowy debiut. Spółka ma w zasięgu rynki całego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Wielką Brytanię, USA, Nową Zelandię, Japonię, Australię, Szwajcarię, Brazylię i Singapur – i na wszystkich tych rynkach plan stania się bankiem pierwszego wyboru. W tym celu, jak przywołuje David Tirado, wiceszef ds. rentowności biznesu i globalnego rozwoju, Revolut integruje się z istniejącymi rozwiązaniami w konkretnych szerokościach geograficznych, dostosowując się do zwyczajów płatniczych. W Polsce z początkiem 2025 r. zintegrował się w tym celu z BLIK-iem (debiut już w listopadzie, pełne wdrożenie do końca grudnia), a teraz – w odpowiedzi na bezpośrednie pytania klientów – z systemem opłat za komunikację miejską. To rozwiązanie zostało, jak dotąd, udostępnione tylko w Polsce.

Zapracowani Polacy to tylko część prawdy. Eurostat pokazał Europę w nowym świetle: wielu będzie rozczarowanych Tak zabezpieczysz majątek przed nieposłusznymi dziećmi. Jest jeden haczyk, wielu o nim zapomina

Revolut: "Chcemy udostępnić płatności także turystom"

Fernando Pastor Durántez, przedstawiciel produktowy w dziale sprzedaży detalicznej, cytowany przez spółkę, przywołuje, że Revolut ma obecnie ok. 50 mln klientów: to rozwiązanie, skracające drogę rozliczenia za bilety komunikacji miejskiej, mogłoby w przyszłości posłużyć także do promocji turystyki.

turyści na Gran Canarii
Dotarcie do wymarzonej destynacji za pomocą lokalnych środków transportu to dla turystów często duże wyzwanie. Fot. Shutterstock/rvdw images

W przyszłości chcemy udostępnić ją [usługę - red.] także dla turystów z zagranicy odwiedzających polskie miejscowości. Mamy ponad 50 mln klientów, wielu spośród nich może w przyszłości odwiedzić Polskę i taka funkcja im się przyda.

Rozwiązanie ma być docelowo wdrażane także na kolejnych rynkach, na razie dostępne jest tylko w Polsce; w 50 miastach.

Zobacz też: Polska nagle znosi limity hałasu. Zaskakująca decyzja może mieć drugie dno

Transport publiczny w Revolucie. Jak to działa?

Aby skorzystać z nowego rozwiązania Revoluta, w pierwszej kolejności trzeba uaktualnić aplikację. Na dolnym progu menu po prawej stronie, obok panelu “Krypto”, znajduje się kafelek “więcej” – który przekieruje nas do prostokątnej sekcji produktowej: Noclegi, eSIM, sklepy, atrakcje itp. Na samym końcu powinna pojawić się ikona “Transport”. 

By skorzystać z jej funkcjonalności, konieczne jest zaakceptowanie regulaminu SkyCash. Następnie w prawym górnym rogu można wybrać miasto – jedno z 50 obsługiwanych – i zrealizować płatność za wybrany bilet: długoterminowy, krótkookresowy, albo jednorazowy. Zakupione bilety będą dostępne w panelu obok – “moje bilety”.

image0.png
Źródło: mat.włąsne/Revolut
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: