Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Primark rozpoczyna działalność w Polsce. Sieć liczy na wielkie kolejki
Maria Glinka
Maria Glinka 20.08.2020 02:00

Primark rozpoczyna działalność w Polsce. Sieć liczy na wielkie kolejki

Primark w Polsce
Wikipedia/By Kolforn (Kolforn), Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=64466339

Primark zawitał do Polski

W czwartek 20 sierpnia o godzinie 10:00 na polskim rynku zadebiutuje Primark. Pierwszy sklep irlandzkiej sieci jest zlokalizowany w Galerii Młociny w Warszawie. Oddział zajmuje aż dwa piętra i posiada 3 660 mkw. powierzchni handlowej.

Primark jest wyposażony w 30 kas i 35 przymierzalni, co może okazać się rozsądnym rozwiązaniem w czasie pandemii. Primark zapewnia, że sklep został odpowiednio przygotowany pod kątem wymogów sanitarnych. Do dyspozycji klientów pozostaje płyn do dezynfekcji, a komfort zakupów mają zapewniać plastikowe przegrody.

Niskie ceny to znak rozpoznawczy Primarka

W ofercie Primarku znajdziemy odzież damską, męską i dziecięcą na każdą kieszeń. Poza tym w asortymencie znajdują się kosmetyki, obuwie i akcesoria domowe. Business Insider Polska przekazuje, że w dniu otwarcia pierwszego sklepu Primark nie planuje specjalnych promocji, ponieważ słynie z niezwykle korzystnych cen.

Ceny w polskim Primarku są podobne lub nieco niższe niż te proponowane w salonach na zachodzie Europy. Na kobiety czekają trampki za jedyne 14 zł, które w euro kosztowałyby 4 euro (czyli 17,6 zł). Elastyczne spodnie jegginsy będzie można zdobyć za 28 zł, a płaszcz z domieszką wełny za 130 zł. Primark przygotował także bogatą ofertę dla mężczyzn. T-shirt w cenie 7 zł i japonki za 4,50 zł mogą zachęcać do wizyty w nowym salonie. Wydatek rzędu jedynie 12 zł czeka na każdego, kto zdecyduje się na zakup pięciopaku skarpet sportowych. Najtańsza elegancka koszula to koszt 26 zł.

Primark stawia na bezpośredni kontakt z klientem

Maciej Podwojski, sales and operations manager Primarka w Polsce, wyznał, że tak niskie ceny produktów są podyktowane przemyślaną i wieloletnią strategią."Nie prowadzimy sprzedaży online, a jedynie stacjonarną, co daje nam oszczędności związane z brakiem dostaw i brakiem konieczności prowadzenia kanału online. Nie inwestujemy w wielkie kampanie telewizyjne czy outdoorowe. Inwestujemy w najlepszej jakości produkty w najnowszych trendach, ale już nie w etykiety, wyszukane wieszaki, metki, które uważamy za niepotrzebne", ocenił przedstawiciel sklepu Primark.

Primark to irlandzkie przedsiębiorstwo należące do koncernu Associated British Foods. Spółka założona w 1969 r. rok rocznie notuje wysokie zyski. W 2019 r. Primark zarejestrował przychody rzędu 7,79 mld funtów.

<

Tagi: Zakupy sklep