biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Handel > Nowa sieć wkracza do Polski z unikalnym konceptem. Klienci już odliczają dni do wielkiego otwarcia
Ewa Matysiak
Ewa Matysiak 20.08.2025 17:24

Nowa sieć wkracza do Polski z unikalnym konceptem. Klienci już odliczają dni do wielkiego otwarcia

Happy Socks
fot. Piotr Molecki/East News

Nowa sieć rozkręca biznes w kraju nad Wisłą. Twórcy doskonale znanej w Polsce marki postanowili uśmiechnąć się do nastolatków i młodych dorosłych, którzy kształtują trendy konsumenckie i podpowiadają rodzicom, jakie produkty są obecnie popularne. Jeszcze przed końcem sierpnia firma otworzy pierwszy sklep stacjonarny z akcesoriami skierowanymi do właśnie tej grupy odbiorców. Czym zamierza się wyróżnić na tle konkurencji? 

Kolorowe skarpetki zawojowały polskie miasta. Czas na kolejny krok

Debiut nowej marki w handlu detalicznym niemal zawsze wywołuje poruszenie. Tym bardziej, gdy chodzi o sieć, która zdążyła zdobyć miliony sympatyków na całym świecie, słynąc z oryginalnych produktów kolekcjonerskich i kreatywnych kampanii reklamowych. Polscy klienci z niecierpliwością wyczekują otwarcia pierwszego sklepu Miniso w warszawskich Złotych Tarasach – inauguracja, przypomnijmy, została przełożona z nieznanych powodów. Tymczasem już w najbliższych dniach pojawi się alternatywa: inna nowa marka otworzy swoje drzwi i zaprosi pierwszych klientów.

Sami o sobie mówią, że są pionierami w świecie kolorowych skarpetek – najprostszej, a zarazem najprzyjemniejszej metody na wywoływanie uśmiechu i wyróżnienie się z tłumu. Od 2008 roku konsekwentnie udowadniają, że ten codzienny dodatek może stać się czymś znacznie więcej niż tylko elementem garderoby. Teraz przyszedł czas na rozszerzenie działalności firmy na polskim rynku i otworzenie siostrzanej sieci sklepów w Warszawie — tym razem skierowanej do nieco młodszej klienteli. 

Happy Socks
fot. Piotr Molecki/East News

Nowa sieć wchodzi do Polski. Celuje w gusta (i portfele) generacji Alfa i Z

W ocenie wielu produkty spod szyldu Happy Socks to prawdziwy must-have, który dodaje charakteru każdej stylizacji. Ich wzorzyste skarpetki doskonale sprawdzają się zarówno w luźniejszych, zabawowych zestawieniach, jak i w bardziej eleganckich, formalnych stylizacjach, wnosząc do nich odrobinę indywidualności. 

Nie sposób przejść obojętnie obok stoisk tej marki w największych galeriach handlowych w Polsce. Kolorowe wzory, ilustracje zwierząt, zabawne kombinacje motywów czy elementy nawiązujące do lokalnej kultury od razu przyciągają wzrok i świetnie sprawdzają się jako drobny upominek — dla siebie lub bliskich. Marka ze Sztokholmu szybko zdobyła serca miłośników mody w Europie i na świecie, a za jej powstanie odpowiedzialna jest dwójka przyjaciół Mikael Söderlind i Viktor Tell.

Dziś markę Happy Socks można znaleźć w ponad 90 krajach, a ich wzory stały się rozpoznawalnym symbolem kreatywności w codziennym ubiorze. Obecnie firma ma ponad 10 tys. sklepów stacjonarnych, a także z powodzeniem prowadzi sprzedaż internetową. 

Wkrótce w Warszawie pojawi się przestrzeń, jakiej dotąd nie było w tej części Europy – pierwszy concept store DRM-LND, marki stworzonej w 2021 roku przez Mikaela Söderlinda, współtwórcę i byłego CEO wspomnianego już Happy Socks. To unikalny format sklepu DIY (do it yourself), w którym każdy klient może samodzielnie projektować i personalizować akcesoria: od naszyjników i bransoletek, przez etui na telefon i plecaki, aż po breloki czy naszywki. Do dyspozycji są m.in. koraliki, charmsy, zapięcia oraz systemy dekoracyjne DRMZ i TAGZ, dzięki którym każdy przedmiot zyskuje indywidualny charakter.

Otwarcie sklepu

Pierwszy sklep DRM-LND otwiera w Warszawie. Start jeszcze w sierpniu

Pierwszy sklep DRM-LND w Polsce zostanie otwarty 22 sierpnia 2025 roku w warszawskich Złotych Tarasach. DRM-LND, działające już m.in. w Szwecji, Finlandii, Kuwejcie i Wielkiej Brytanii, dynamicznie się rozwija i chce być przestrzenią, gdzie personalizacja produktów zamienia się w kreatywną formę zabawy. Jak podaje portal dlahandlu.pl, wnętrza są zaprojektowane tak, by zachęcać odwiedzających do tworzenia własnych kompozycji, robienia zdjęć i dzielenia się nimi w mediach społecznościowych – co idealnie trafia w gusta młodego pokolenia. Przestrzeń ma zostać wyposażona w stanowiska do nagrywania treści z ring lightami oraz streamingu.

Jednocześnie z otwarciem sklepu stacjonarnego wystartuje także platforma e-commerce, umożliwiająca personalizację produktów online. Marka nie ukrywa dalszych ambicji – w planach są kolejne lokalizacje w Polsce, rozwój franczyzy oraz innowacyjne formaty, takie jak mobilne kreatywne kampery czy eventowe pop-upy. 

BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: