Lubiany dyskont Polaków z nową możliwością przy kasie. Wielu na to czekało, ale jest limit

Czego klienci oczekują od swojego ulubionego sklepu? Lista wymagań jest coraz dłuższa, ale sieci stale prześcigają się w tym, by oferować Polakom jak najwięcej usług. Prawdziwym fenomenem w tym zakresie jest Żabka, która wprowadziła już możliwość zakupu ubezpieczeń. Z usług finansowych skorzystamy również w popularnej sieci marketów. Trzeba jednak pamiętać, że sieć wprowadziła limit.
Dyskont zamiast banku? Sieć wprowadziła nową usługę
Promocje od dawna nie są już jedynym sposobem sklepów na przyciągnięcie uwagi klientów. Zakup ubezpieczenia AC i OC w Żabce wywołało swego czasu spory szum, ale wygląda na to, że tego rodzaju pomysłów na biznes będzie w Polsce coraz więcej.
Kolejna sieć sklepów postanowiła poszerzyć swoją ofertę o usługi finansowe. Jak podaje portal dlahandlu.pl, za jej obsługę ma być odpowiedzialny Fiserv Polska, właściciel marki PolCard, a zamiast do banku będzie można wybrać się do… Netto.
Netto startuje z nową usługą. Musisz spełnić warunki
Konsumenci szukają prostych, wygodnych i dostępnych rozwiązań, które pozwolą im na szybkie zarządzanie gotówką. W naszych sklepach - obok zakupu świeżego pieczywa, ulubionych produktów spożywczych i przemysłowych – można teraz równie łatwo zarządzać swoimi finansami — zapowiedziała Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.
Zanim jednak będziemy mogli skorzystać z nowej usługi, konieczne będzie spełnienie kilku warunków. Podstawowym ma być pobranie aplikacji PolCard Pay i powiązanie jej z kartą płatniczą. Użytkownicy będą mogli uzupełnić swoje dane przy pierwszym uruchomieniu aplikacji, niezależnie od miejsca. Jak podaje serwis, usługa będzie dostępna dla użytkowników karty Visa.

Na to czekali Polacy? Netto wprowadza limit
Na czym dokładnie ma polegać ułatwienie w zarządzaniu własnym budżetem? Według danych Narodowego Banku Polskiego, w IV kwarta 2024 roku liczba bankomatów spadła o 55 urządzeń. Mogłoby się wydawać, że mimo to suma urządzeń w wysokości 20 741 bankomatów jest dość pokaźna. Mimo to, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, dostęp do tego typu podstawowych usług może być utrudnione.
Właśnie ten problem ma rozwiązać usługa wpłat gotówki w sklepach Netto. Dzięki aplikacji legitymowanie się u sprzedawcy nie będzie konieczne, a bezpieczna autoryzacja transakcji zajmie około 30 minut — po tym czasie pieniądze trafią na konto klienta.
Naszym celem jest tworzenie nowoczesnych punktów handlowych, które odpowiadają na rzeczywiste potrzeby konsumentów. Zakupy, wypłata gotówki, a teraz także wpłata środków na konto – wszystko to w jednym miejscu – podkreśliła Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.
Rozszerze oferty usług finansowych to również część szerszej strategii Netto. Podczas gdy wypłata gotówki jest już możliwa w wielu punktach sprzedaży, wpłaty mają przekształcić sklepu w element lokalnej struktury finansowej, dotąd niedostępnej jeszcze w wielu miejscach w Polsce. Dzięki temu Netto wpisze się w oczekiwania “pełnej elastyczności”, jak zapowiedział Tomasz Przepiórka, VP & Head of Enterprise, Central & Eastern Europe w Fiserv. Klienci, którzy będą chcieli skorzystać z tej usługi powinni jednak mieć na uwadze, że dzienny limit wpłat wynosi 1000 złotych.





































