Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Koszyki niespodzianki w Carrefour. Za 150 zł produkty warte nawet 10x więcej
Bartosz Onuczyński
Bartosz Onuczyński 11.04.2024 13:44

Koszyki niespodzianki w Carrefour. Za 150 zł produkty warte nawet 10x więcej

Carrefour
Fot. materiały własne

Carrefour Polska wprowadza innowacyjną promocję, inspirującą się francuskim trendem koszyków niespodzianek. Już 12 kwietnia w 20 hipermarketach sieci klienci będą mieli szansę na zakup specjalnych koszyków wypełnionych produktami o wartości od 600 zł do nawet 1,5 tysiąca złotych, a wszystko to za jedyne 150 złotych. To pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce, która ma zaskoczyć klientów różnorodnością produktów i atrakcyjnymi cenami.

Koszyki niespodzianki - nowa forma zakupów

Akcja Carrefour to odpowiedź na popularny trend z Francji - koszyki niespodzianki. W ramach promocji, klientom zostanie zaprezentowana unikalna oferta produktów non-food o wartości od 600 zł do 1,5 tysiąca złotych, jednak cena zakupu wyniesie zaledwie 150 złotych

Koszyki zostaną specjalnie zafoliowane, aby zachować element niespodzianki i podtrzymać ekscytację klientów. Każdy z 20 hipermarketów biorących udział w akcji będzie oferował inne zestawy produktów, obejmujące m.in. sprzęt RTV, małe AGD, meble, dekoracje domowe, zabawki i sprzęt sportowy.

Dino przygotowało dla klientów wyjątkową ofertę. Właśnie się zaczęło Ukraińska sieć podbija polski rynek. Coraz więcej sklepów

Planowane rozszerzenie i cykliczność akcji

Carrefour planuje kontynuować innowacyjną akcję koszyków niespodzianek, rozszerzając asortyment o kolejne kategorie produktowe. Dodatkowo, sieć zamierza wprowadzić kolejne warianty koszyków, zachęcając klientów do regularnych zakupów i odkrywania nowych produktów w atrakcyjnych cenach. W ramach tej inicjatywy każdy sklep będzie indywidualnie dobierał produkty do koszyków, zapewniając różnorodność oferty i świeże doznania dla klientów.

ZOBACZ TAKŻE: Tylko do środy w Lidlu. Tak tanio jeszcze nie było

Innowacje handlowe w Polsce

Carrefour Polska, posiadając ponad 900 sklepów w 6 formatach oraz sieć centrów handlowych i stacji paliw, ciągle eksploruje nowe możliwości handlowe. Akcja koszyków niespodzianek to kolejny krok w kierunku innowacji, który ma na celu zaskakiwanie klientów i oferowanie im wyjątkowych doświadczeń zakupowych. Wprowadzenie tej nowej formy promocji potwierdza pozycję Carrefour jako lidera w dziedzinie handlu detalicznego w Polsce, angażującego się w tworzenie inspirujących i atrakcyjnych dla klientów konceptów handlowych.