Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Ogromna awaria InPostu. Klienci nie mogli odbierać przesyłek z paczkomatów
Wiktoria Pękalak
Wiktoria Pękalak 02.04.2021 02:00

Ogromna awaria InPostu. Klienci nie mogli odbierać przesyłek z paczkomatów

InPost walczy z awarią
ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czego dotyczy awaria InPostu

  • Kiedy klienci będą mogli odzyskać paczki

  • Co z paczkami, których termin odbioru minął

InPost walczy z awarią

InPost miał dziś spory problem z obsługą klientów. Około południa osoby korzystające z usług firmy zaczęły pisać na facebooku skargi dotyczące między innymi tego, że aplikacja nie pokazuje im kodu do odbioru paczek.

Skargi pojawiły się również ze strony nadawców paczek, którym co prawda udało się nadać paczkę, jednak nie jest ona widoczna w systemie InPostu.

"Aplikacja nie działa, na e-mailu brak kodu odbioru, od godziny 12 czekam na odpowiedź, zgłaszam drogą elektroniczną, telefoniczną się nie da dodzwonić, to jest jakieś totalne nieporozumienie" - skarżyła się jedna z internautek cytowana przez RMF 24.

InPost opublikował za pośrednictwem twittera i innych mediów społecznościowych komunikat, w którym informuje, że zdaje sobie sprawę z awarii i już pracuje nad naprawieniem usterki.

Mimo że już po południu firma zakomunikowała, że systemy powoli zaczynają znowu działać, choć w sieci klienci InPostu w dalszym ciągu zgłaszali problemy.

Z ostatniej chwili!

InPost chwilę temu przekazał, że wszystkie usługi firmy powinny już działać w prawidłowy sposób.

“Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że obecnie nasze systemy zostały przywrócone do działania. W tej chwili pracujemy nad usuwaniem skutków awarii, które mogą występować m.in:

  • problemy z aktualnymi statusami przesyłek

  • problemy z uzyskiwaniem kodów odbiorów

  • opóźnienia statusów w Aplikacji InPost Mobile.

W związku z tym wszystkie paczki, pozostające aktualnie w Paczkomatach mają przedłużony czas odbioru o 48 h” - napisał InPost w jednym z komentarzy.

Tagi: inpost