Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Promocje

Promocje

Biedronka zwraca pieniądze
23.06.2020 02:00 Biedronka wzywa swoich klientów. Mogą odzyskać część pieniędzy z nienaliczonego rabatu, który im się należał

Świetna wiadomość dla tych, którzy nie otrzymali rabatu przy zakupie pieczywa w marcu 2019 roku podczas promocji „Wybrane bagietki 20% taniej…”, która obowiązywała od 21 do 27 marca.Biedronka podała, że „Ci z Was którzy dokonali na jednym paragonie w dowolnym sklepie „Biedronka” w dniach 21-27.03.2019r. w związku z promocją „Wybrane bagietki 20% taniej przy zakupie min. 3 sztuk” zakupu co najmniej 3 sztuk bagietek oraz nie został im naliczony rabat przy tym zakupie od ceny regularnej bagietek, w kwocie stanowiącej równowartość 20% regularnej ceny ich zakupu, proszeni są o kontakt telefoniczny lub e-mailowy”

biznes-info-640x433
23.11.2019 01:00 W Black Friday to nie ty będziesz łowcą okazji. Uważaj na bezczelne zagrywki sklepów

Black Friday jawi się w mediach jako wielka okazja na zakupy, na których to my wyjdziemy korzystnie, gdyż tego konkretnego dnia większość towarów jest przeceniona. Wydawałoby się, że aż grzechem jest nie skorzystać z takiej sytuacji. Jak jednak ostrzega Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, lepiej się dwa razy zastanowić, kiedy wybierzemy się na zakupy w ten dzień. A szczególnie uważnym być należy już w samym sklepie.UOKiK nie ma wątpliwości, że Black Friday jest niesłusznie reklamowane jako dzień okazji, na które klient powinien zapolować, gdyż sytuacja jest zdecydownie na jego korzyść. Jak podkreśla Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowa UOKiK, wspomniane okazje, które promowane są jako niespotykane i fenomenalne, są w rzeczywistości najeżone haczykami oraz pułapkami. Wskazuje, że najbardziej dotkliwe dla klientów jest, gdy nie wiedzą w zasadzie za ile taniej kupują dany towar. - Z naszego doświadczenia wynika, że tzw. super okazje oznaczają zazwyczaj dla konsumentów wiele haczyków i pułapek, bo to nie konsument łowi okazje, ale raczej wpada w sidła tych co je organizują. Najdotkliwszą uciążliwością dla kupujących są oczywiście błędnie podane ceny, czyli brak jasnej informacji, o ile taniej kupujemy - cytuje rzeczniczkę Wirtualna Polska.

biznes-info-640x433
13.07.2019 02:00 400 zł do wydania w Biedronce, kolejna promocja od banku

Jest to już druga edycja programu. Poprzednia edycja cieszyła się dużą popularnością wśród klientów.