BiznesINFO.pl
fot: Arkadiusz Ziolek/ East News. 05.01.2019. n/z Kurier dorecza przesylke.

domena publiczna

Polacy "zbroją" się w produkty do ogrzewania. Boimy się srogiej zimy

10 Listopada 2022

Autor tekstu:

Patryk Solarczyk

Przygotowania do sezonu grzewczego to obecnie dominujący temat. Polacy już od września szykują się na spadek temperatur, co potwierdzają dane sprzedażowe Empik.com.

Co Polacy kupują przygotowując się do zimy

Platforma zanotowała aż 10-krotny wzrost zainteresowania produktami z kategorii Ogrzewanie w porównaniu do ubiegłego roku.

Największe wzrosty dotyczą grzejników, koców i poduszek elektrycznych, termowentylatorów, termoforów, a także… butów elektrycznych.

Zwiększone zainteresowanie produktami z kategorii Ogrzewanie jest widoczne już od połowy września. W porównaniu do zeszłego roku są to nawet czterocyfrowe wzrosty. Popularność grzejników wzrosła prawie 12-krotnie, a koców elektrycznych – aż 14-krotnie. Niemal 5-krotnie większym powodzeniem cieszą się też termowentylatory.

Klienci Empik.com chętnie zamawiają też elektryczne poduszki, które zanotowały trzykrotny wzrost zainteresowania, a także nowość – elektryczne buty.

– Elektryczne koce, poduszki i buty to bezdyskusyjnie przeboje ostatnich tygodni. Zauważamy także dwu- i trzycyfrowe wzrosty zainteresowania w kategoriach tradycyjnych pościeli. Obserwujemy mocny trend na kołdry obciążeniowe i relaksacyjne, a także modne ostatnio koce z rękawami - komentuje Marzena Rybicka, Dyrektorka Handlowa Empik.com

Euro

Innovation Coach — wprowadź innowacje w swojej firmie i sięgnij po unijne dotacje

CZYTAJ DALEJ

„W sezonie grzewczym chcemy też zadbać o jakość powietrza zarówno na zewnątrz, jak i w domu. Już teraz widzimy dużą dynamikę sprzedaży oczyszczaczy i nawilżaczy powietrza. W związku z zawirowaniami na rynku energii grzewczej już przed sezonem notujemy dwukrotnie większe zainteresowanie różnego typu filtrami. Spodziewamy się, że wzrosty te będą jeszcze większe, gdy temperatury znacząco spadną” – prognozuje Stanisław Karcz, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Sprzedawców EmpikPlace.

Znacznie większym zainteresowaniem cieszą się też biokominki i wszelkie akcesoria, np. stojaki na drewno.

źródło: empik biuro prasowe

Tagi:

handelzakupy

Patryk SolarczykAutor

Redaktor Biznesinfo. Pracował dla wielu polskich oraz zagranicznych stron internetowych jako dziennikarz naukowo - technologiczny. Autor tekstów o tematyce ekonomicznej.

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: patryk.solarczyk@biznesinfo.pl

Podobne artykuły

Handel

Niedziele handlowe. W 2023 roku będzie ich jeszcze mniej

Czytaj więcej >

Handel

“Drwal Index”, czyli nowy wskaźnik inflacji dla Polaków

Czytaj więcej >

Handel

PKN Orlen chce produkować napoje energetyczne pod własną marką. Szuka producenta

Czytaj więcej >
zakupy

Handel

Black Friday. Dobrze zorganizowana akcja może przynieść firmom korzyści

Czytaj więcej >

Handel

Żabka wprowadza do sprzedaży nową przekąskę o nazwie Black Dog. Czarny hot dog z czarnym sosem

Czytaj więcej >

Handel

GUS: Sprzedaż detaliczna rośnie wolniej niż się spodziewano

Czytaj więcej >