biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Poczta Polska zmienia sposób działania. Za zmiany odpowiadają klienci
Paweł Makowiec
Paweł Makowiec 21.06.2023 21:21

Poczta Polska zmienia sposób działania. Za zmiany odpowiadają klienci

Poczta Polska zmienia sposób działania. Za zmiany odpowiadają klienci
Domena publiczna

Poczta Polska podjęła ważną decyzję dotyczącą swoich usług. Z oferty instytucji znikną całodobowe strefy samoobsługowe - powodem jest zachowanie klientów.

Poczta Polska zmienia swoje usługi

Adaptowanie się do zmian rynkowych jest elementem życia każdego przedsiębiorstwa i instytucji - nawet tych państwowych. Dowodzi tego najnowszy przykład Poczty Polskiej.

Jak podaje portal Super Biznes, państwowe przedsiębiorstwo ogłosiło likwidację stref samoobsługowych. Można było w nich m.in. odebrać lub nadać paczkę poprzez specjalne urządzenie.

Klienci preferują inne usługi

Przyczyną takiej zmiany jest zachowanie klientów. Na pierwszy rzut oka może kojarzyć się negatywnie, jednak w ogóle tak nie jest.

Z komunikatu Poczty Polskiej, który przytaczają portale DlaHandlu oraz Super Biznes wynika, że Polacy nadający bądź odbierający paczki korzystają z innych usług. Strefy samoobsługowe nie są zatem preferowaną przez nich metodą.

Pocztex będzie ulepszony

Nie jest to jedyna zmiana w Poczcie Polskiej. W zamian za zlikwidowane strefy samoobsługowe, państwowa instytucja zapowiada rozwój oraz ulepszenie Pocztexu.

Jak podaje za portalem DlaHandlu portal Super Biznes, w ramach Pocztexu będą dostępne trzy warianty dostawy. Chodzi o odbiór w punkcie, odbiór w automacie oraz doręczenie przez kuriera.

Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: