BiznesINFO.pl
biznes-info-640x433

Biznesinfo.pl

NFZ planuje wydać prawie 2 miliony złotych, cel mocno kontrowersyjny

8 Sierpnia 2019

Autor tekstu:

Paulina Musianek

Udostępnij:

NFZ uznał, że należy w końcu zawalczyć o zdrowie Polaków. Dlatego szuka agencji, która przygotuje mu… kampanię społeczną w internecie. Za prawie 2 mln zł.

NFZ szuka agencji reklamowej

NFZ  chce rozpocząć działania profilaktyczne wśród Polaków. W tym celu ma zamiar zlecić przygotowanie profesjonalnej kampanii społecznej, dzięki której Polacy ograniczą konsumpcję cukru, jak informuje MMP24. Ma ona pomóc w zmniejszeniu liczby pacjentów cierpiących na cukrzycę, nadciśnienie czy otyłość.

“Nie cukrz” warte 1,65 mln zł

Na realizację kampanii informacyjnej o szkodliwości nadużywania cukru pod tytułem "Nie cukrz" Narodowy Fundusz Zdrowia zarezerwował blisko 1,65 mln złotych i szuka jej wykonawcy.

Zadaniem zleceniobiorcy jest m.in. opracowanie kreacji reklam, scenariusz i produkcja spotu wideo, działania w social mediach. Chętnie na wykonanie tych usług agencje mają zaledwie 2 tygodnie na przygotowanie ofert do przetargu, do 21 sierpnia.

Głównym kryterium wyboru oferty będzie oczywiście cena. Potencjalni realizatorzy powinni również zaproponować linie kreatywne (15% wagi oceny) czy wstępny scenariusz materiału wideo (15% wagi). Aby przystąpić do przetargu zleceniobiorca musi udowodnić w przeciągu 3 lat, wykonał należycie trzy zamówienia na przeprowadzenie kampanii internetowej, z których każde obejmowało takie narzędzia jak YouTube, Twitter, reklama natywna, reklama na ogólnopolskich portalach internetowych, reklama display w sieci reklamowej Google - GDN, Google AdWords – linki sponsorowane w wyszukiwarce Google.

Głównym kryterium wyboru oferty będzie oczywiście cena. Potencjalni realizatorzy powinni również zaproponować linie kreatywne (15% wagi oceny) czy wstępny scenariusz materiału wideo (15% wagi). Aby przystąpić do przetargu zleceniobiorca musi udowodnić w przeciągu 3 lat, wykonał należycie trzy zamówienia na przeprowadzenie kampanii internetowej, z których każde obejmowało takie narzędzia jak YouTube, Twitter, reklama natywna, reklama na ogólnopolskich portalach internetowych, reklama display w sieci reklamowej Google - GDN, Google AdWords – linki sponsorowane w wyszukiwarce Google.

Podobne artykuły

BiznesInfo

Polska i świat

Katastrofa samolotu w Lubuskim. Nieoficjalnie: nie żyje jeden z najbogatszych Polaków

Czytaj więcej >
pixabay, kasjanf

Polska i świat

Czy Centralny Port Komunikacyjny nie zostanie wybudowany? Horała: Tylko w trzech przypadkach

Czytaj więcej >
Arkadiusz Ziolek/EAST NEWS

Polska i świat

Za wykroczenie skarbowe kara nawet 14 tys. zł. Nowe prawo już obowiązuje

Czytaj więcej >
Arkadiusz Ziolek/EAST NEWS

Polska i świat

Jak przekonać seniorów do późniejszego przejścia na emeryturę? Rząd ma plan i nie zawaha się go użyć

Czytaj więcej >
Jochen Tack/EAST NEWS

Polska i świat

Koronawirus na polu szparagów w Niemczech. Polacy pilnowani przez ochronę

Czytaj więcej >
MAREK KUDELSKI/AGENCJA SE/East News

Polska i świat

Obsesja bursztynu. Polacy tłumnie szukają go przy przekopie Mierzei Wiślanej

Czytaj więcej >