BiznesINFO.pl
Wikimedia, Quadell, CC BY-SA 3.0

Wikimedia, Quadell, CC BY-SA 3.0

Na rynku drogerii pojawia się nowy gracz. Azeta rzuca rękawicę Rossmannowi i Hebe

3 Czerwca 2021

Autor tekstu:

Kamila Jeziorska

Udostępnij:

Azeta to nowa drogeria, która zaczyna raczkować na polskim rynku. Choć na rynku posiadamy już szereg gigantów takich, jak Rosmann czy Hebe, to Azeta wyróżnia się na ich tle jedną rzeczą. Czy da radę zbudować swoją pozycję?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czym jest drogeria Azeta

  • Jakim asem w rękawie dysponuje wobec konkurencji

  • Jakie planuje zyski w Polsce

Azeta wyprze inne drogerie?

Na polskim rynku funkcjonuje szereg drogerii, które kuszą swoich klientów nie tylko promocjami, ale również asortymentem. Rossmann i Hebe oferują robienie zakupów za pomocą specjalnej aplikacji, a przy odrobinie szczęścia możemy dostać swoje produkty jeszcze tego samego dnia.

Jednakże pamiętajmy, że na rynku obecne są również drogerie internetowe oferujące bardzo bogaty wachlarz produktów wszelkiej maści, a bardzo często dostajemy do tego promocje oraz niższe ceny niż w drogeriach stacjonarnych. Popularne wśród kobiet są m.in.: cocolita.pl i ezebra.pl.

Wśród tych podmiotów zaczyna mościć się Azeta. Drogeria Azeta należy do międzynarodowego koncernu oferującego sprzedaż produktów na terenie Europy Wschodniej i Środkowej. Poza Azetą, spółka w swoim portfolio posiada także sklep internetowy Barbora działający od niedawna w Polsce.

Azeta głównie w internecie

Azeta informuje, że głównie zajmuje się internetową sprzedażą kosmetyków i oferuje produkty ponad stu marek. Tym, co wyróżnia Azetę od innych jest czas dostawy zamówienia.

Zgodnie z zapowiedzią, Azeta deklaruje, że jest w stanie dostarczyć zamówienie jeszcze tego samego dnia na terenie Warszawy. W innych zakątkach Polski ma być to jeden dzień. Podobną usługę oferuje Hebe.

Justė Levčenkaitė, prezes zarządu grupy Azeta, odpowiedzialna za działalność firmy w Europie Północnej i Środkowej wyjawia, że liczy na 20 mln zysku do końca 2021 r. Zapowiada, że Azeta pierwszy milion osiągnie już w połowie lata.

Jest to kolejna drogeria wchodząca na polski rynek. Kilka miesięcy temu swój start ogłosiła niemiecka drogeria Dm-drogerie-markt.

Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na redakcja@biznesinfo.pl

Podobne artykuły

Zinu

Handel

Ofensywa Zinu. Otwarto drugi bezobsługowy sklep firmy, ma mieć koncesję na alkohol

Czytaj więcej >
Jakub Kaminski/East News

Handel

HalfPrice robi absolutną furorę. Sieć ledwo się otworzyła, już podbija zagranicę

Czytaj więcej >
Biedronka zaszczepi pracowników

Handel

Biedronka zabiera się za szczepienie swoich pracowników. Inne wielkie sieci też mają dołączyć

Czytaj więcej >
fot. pixabay/pascalkoenig

Handel

HalfPrice ma być wielkim sukcesem. CCC rzuca wyzwanie TK Maxx

Czytaj więcej >
Marek Bazak/EAST NEWS

Handel

Regionalne pieczywo w Lidlu. Sieć nawiązała współpracę z miejscowymi dostawcami

Czytaj więcej >
Audi przejęcie akcji

Handel

Audi może wkrótce zmienić właściciela. Jeden z koncernów chce wykupić wszystkie akcje niemieckiego giganta

Czytaj więcej >