biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Finanse > mBank kaja się za swoją kompromitującą awarię. Setki klientów logowało się na konta innych
Kasper Starużyk
Kasper Starużyk 26.08.2020 02:00

mBank kaja się za swoją kompromitującą awarię. Setki klientów logowało się na konta innych

mBank kaja się za swoją kompromitującą awarię. Setki klientów logowało się na konta innych
Wikimedia Commons, Henryk Borawski, licencja: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.en [zdjęcie wykadrowane]

mBank przyznał, że w wyniku awarii klienci mogli logować się na konta innych osób

Jak podaje Business Insider, w poniedziałek (24.08) klienci mBanku odczuli skutki kompromitującej awarii systemy bankowości internetowej. mBank przypisywał rachunki swoich dotychczasowych klientów osobom zakładającym nowe konto, przez co mogły one zalogować się na nieswoje konto. W poniedziałek sprawę opisał portal Zaufana Trzecia Strona, publikując wpisy zbulwersowanych klientów mBanku. Jedna z klientek skarżyła się, że w wyniku awarii ktoś zmienił jej numer kontaktowy, wskutek czego utraciła dostęp do konta. 

Prawie 200 klientów mBanku mogło zalogować się na rachunek obcej osoby

W środę (26.08) mBank opublikował na Twitterze aktualizację dotyczącą poniedziałkowej awarii, w wyniku której część nowych klientów banku mogła zalogować się na rachunki obcych osób. Chociaż jeszcze dzień wcześniej mBank informował, że w wyniku awarii dostęp do cudzych kont miało 100 klientów, w środowym komunikacie mowa już o 200 klientach. mBank zaznaczył jednak, że bierze pełną odpowiedzialność za konsekwencje awarii i nawiąże kontakt ze wszystkimi poszkodowanymi klientami.

Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News
Tagi: mBank
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: