biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Awaria znanej sieci komórkowej. Użytkownicy z całej Polski zgłaszają problemy. Operator milczy
Zuzanna Kabot
Zuzanna Kabot 25.09.2025 11:26

Awaria znanej sieci komórkowej. Użytkownicy z całej Polski zgłaszają problemy. Operator milczy

telefon
Fot. Pexels/Pixabay

Wygląda na to, że jedna z największych sieci telekomunikacyjnych w Polsce doświadcza awarii. Użytkownicy zgłaszają problemy z kluczowymi funkcjami swoich usług. Na stronie downdetector.pl pojawia się coraz więcej doniesień o utrudnieniach w korzystaniu z sieci. Operator jak na razie nie zabrał głosu ws. awarii.

Polacy skarżą się na awarię sieci

Obecnie dostęp do usług, takich jak internet czy telewizja jest kluczowy i zdecydowana większość Polaków nie wyobraża sobie bez nich swojej codzienności. Technologia nie jest jednak niezawodna i raz na jakiś czas zdarzają się awarie, które dla wielu osób mogą wiązać się z frustracją i irytacją.

Przyczyn takich awarii może być naprawdę wiele - od uszkodzeń infrastruktury, przez cyberataki, aż po przeciążenia sieci. Kluczowa jest tutaj odpowiednia reakcja ze strony dostawców i zminimalizowanie negatywnych skutków wynikających z braku dostępu do internetu.

Dla wielu osób internet to kluczowe narzędzie potrzebne do pracy. Brak internetu utrudnia również naukę zdalną, a także uniemożliwia kontakt z bliskimi. Nic więc dziwnego, że awarie kluczowych usług wywołują tak skrajne emocje. Ze zgłoszeń w serwisie downdetector wynika, że właśnie z awarią ma do czynienia Play. 

Klienci Play zgłaszają problemy z zasięgiem i internetem

Downdetector to najpopularniejsza platforma, na której możemy uzyskać informacje dotyczące różnych usług online. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą sprawdzić status swojego połączenia internetowego, sieci mobilnych, bankowości online, gier, rozrywki i innych popularnych usług online. Downdetector umożliwia sprawdzenie w czasie rzeczywistym, czy dana usługa doświadcza awarii.

Użytkownicy mogą przesyłać zgłoszenia dotyczące problemów z różnymi usługami, z którymi obecnie się zmagają. Dzięki temu mogą zweryfikować, czy utrudnienia występują tylko po ich stronie, czy to może wynik poważniejszej awarii, która dotyka także innych użytkowników.

Zgłoszenia dotyczące kłopotów z działaniem usług sieci Play klienci zaczęli zgłaszać już w środę 24 września. Dzień później, chwilę po północy liczba zgłoszeń znacznie wzrosła. Wszystko wskazuje na to, że problemy nie zostały jeszcze rozwiązane - kilkanaście minut po godzinie 10:00 raportów znów zaczęło przybywać. Klienci o problemach alarmują także w mediach społecznościowych sieci Play.

Awaria w Play. Operator milczy

Użytkownicy sieci Play informują, że napotykają problemy z zasięgiem w telefonie, a także brakiem sieci w Internecie mobilnym i stacjonarnym. Z raportów na stronie downdetector.pl wynika, że kłopoty występują także w przypadku telewizji. Jak na razie operator nie odniósł się do zgłaszanych przez klientów utrudnień.

Zrzut ekranu 2025-09-25 112208.png
Fot. downdetector.pl

Około godziny 11:30 problemy z działaniem kluczowych usług sieci Play zaczęły ustępować.

BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: