Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Marketing

Marketing

Unilever, komputer, AI
10.06.2024 18:28 Unilever w wyścigu innowacji. AI zrewolucjonizuje branżę FMCG?

Sztuczna inteligencja okazała się nie tylko wyzwaniem dla rynku, ale również odpowiedzią na inne przeszkody. Jak podaje Unilever, do 2027 roku globalny rynek analizy danych za pomocą AI może być wart 8,3 miliarda dolarów! Obecną wartość sztucznej inteligencji dla branży FMCG, trudno byłoby przecenić.

DDOB
20.05.2024 16:46 W Agencji DDOB awanse i nie tylko. Pojawili się nowi członkowie

Agencja DDOB, skupiająca się na influencer marketing, poszerzyła swój zespół dotyczący contentu i strategii. Ponadto awans w zespole udało się uzyskać sześciu osobom. 

LUCA
20.05.2024 15:27 W Polsce otworzy się piekarnia LUCA dzięki pomocy agencji Platinium Cast

Sieć piekarni LUCA, po swojej bardzo skutecznie przeprowadzonej lokalnej ekspansji, pojawi się w Polsce. Będzie to miało miejsce z uwagi na podjętą w maju 2024 współpracę piekarni LUCA z agencją Platinium Cast w zakresie kompleksowego launchu mediowego w Polsce.

Link4
17.05.2024 13:48 Link4 ma nowego wiceprezesa. Jest nim Mikołaj Ciaś

Mikołaj Ciaś jest menadżerem, który od 20 lat był powiązany z branżą FMCG (produkty szybkozbywalne). Teraz został wiceprezesem zarządu Link4. Wcześniej pracował on w wielu, dużych korporacjach międzynarodowych, były to między innymi Unilever Polska, Carlsberg Polska czy Coca-Cola Poland.

biegnący ludzie
16.05.2024 17:09 Marka Diadora rusza ze swoją oficjalną stroną internetową w Polsce

Diadora, włoska marka produkująca odzież oraz sprzęt dla sportowców, rozwija swoją działalność na polskim rynku, startując z lokalną stroną internetową w drugim kwartale 2024 roku. Marka czerpie ze swojego dziedzictwa sportowego – ze swojej historii. Sport zawsze miał i nadal ma ogromne znaczenie dla marki. Mocno ją buduje i wpływa na bieżące myślenie o produkcie, kliencie.

None
09.04.2024 12:12 Aplikacja mPay najlepszym fintechem 2023. "Ta nagroda jest efektem pracy całego zespołu"

Podczas jubileuszowej X gali Invest Cuffs w Krakowie, polska aplikacja mPay otrzymała prestiżową nagrodę dla najlepszego fintechu 2023 roku. W drodze po pierwsze miejsce aplikacja pokonała produkty marek takich jak BLIK, Alior Pay czy AllegroPay. O nagrodzie decydowało głosowanie społeczności inwestorów, którzy w tym roku oddali ponad 138 tysięcy głosów.

sklep, ludzie
30.03.2024 14:31 Sztuczki sprzedawców w sklepach. Na to łapią się Polacy

Zdecydowana większość konsumentów nie zdaje sobie sprawy z tego, że podczas zakupów wpływa na nich wiele czynników. Są to sztuczki stosowane przez sprzedawców, dzięki którym klienci kupują więcej, a co za tym idzie - wydają więcej pieniędzy. 

Wyszukiwarka Google
18.07.2023 10:52 Innowacyjne pozycjonowanie stron www w Google poprzez unikalne algorytmy

W dzisiejszych czasach posiadanie atrakcyjnej strony internetowej to nie wszystko. Treści wyświetlane w przeglądarkach internetowych stanowią jedno z głównych źródeł informacji na temat produktów i usług, których wyszukują klienci. Dlatego tak ważne jest skuteczne pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google. Teraz jest to łatwiejsze dzięki innowacyjnemu systemowi SeoPilot.

pan ze stocka lekarz
02.01.2023 14:03 Koniec z odgrywaniem lekarza w reklamach wyrobów medycznych

Z początkiem stycznia zaczął obowiązywać zakaz reklamowania produktów medycznych przez farmaceutów i lekarzy oraz aktorów, którzy ich udają. To efekt ustawy o wyrobach medycznych, która weszła w życie w kwietniu 2022 roku.Zakaz dotyczy zarówno spotów reklamowych, jak i billboardów. Kampanie edukacyjne nie są objęte tymi przepisami.

zakupy
25.11.2022 11:24 Black Friday. Dobrze zorganizowana akcja może przynieść firmom korzyści

Koszty prowadzenia działalności i firm stale rosną. Czy w takim przypadku opłaca się więcej wydawać na działania marketingowe i obniżać ceny na Black Friday? Zdaniem ekspertów warto to zrobić.

mobile-phone-1917737 1920
20.05.2021 02:00 Na czym polega marketing relacji i czym się wyróżnia?

Budowanie dobrych i trwałych relacji z klientami jest kluczem do sukcesu firmy. Jak skutecznie możemy na nie wpłynąć poprzez marketing? Marketing relacji jest świetnym, ponadczasowym rozwiązaniem, na które warto zwrócić uwagę.