Codziennie odbierasz telefony od telemarketerów i botów wyłudzających dane? Masz wrażenie, że nie ma sposobu na pozbycie się uciążliwych połączeń reklamowych? Istnieje nie jedna, a kilka skutecznych metod, które pomogą Ci odzyskać spokój. Skuteczną ochronę przed naciągaczami uzyskasz jednym kliknięciem. Sprawdź, co możesz zrobić, by raz na zawsze rozwiązać ten problem.
Sztuczna inteligencja i generative search to nowe wyzwania dla hotelarzy. Już blisko 50% konsumentów korzysta z narzędzi AI (sztucznej inteligencji) do poszukiwania informacji o usługach. Arche Hotel Poloneza, we współpracy z agencją Bizon Marketing, jako jeden z pierwszych hoteli w Polsce pozycjonuje się w rekomendacjach AI – m.in. w ChatGPT i Search Generative Experience (SGE) w Google. To efekt konsekwentnie prowadzonej strategii, która łączy jakość, tożsamość marki i nowe technologie.
Dino stanowi swojego rodzaju fenomen, jeżeli porównalibyśmy tę sieć do innych dyskontów takich jak Biedronka czy Lidl. Firma dynamicznie się rozwija mimo minimalnych nakładów na marketing. Wiele wskazuje na to, że zanosi się na zmianę strategii promocji marki, a tym samym nowe udogodnienie dla konsumentów.
Oszustwa, patostreamy, gale freak fightowe, chwilówki na donejty. To tylko kilka z tematów, które prowadzący — Wojtek Kardyś — poruszył podczas swojego pilotażowego odcinka programu Timeline. Gdzie jest granica w tworzeniu contentu? Jakie zachowania są „żenujące”? Jakie są największe oszustwa influencerów? Na jakie kwoty swoje usługi wyceniają influencerzy? Czy można zakazać patostreamów? Jak marki prześwietlają swoje przyszłe „twarze”? Dlaczego influencerzy unikają tematów politycznych? I co jest zakazanym owocem w tej branży?
Blue Monday przypada na trzeci poniedziałek stycznia i uznaje się tę datę za najbardziej depresyjny dzień w roku. To zjawisko jako pierwszy opisał psycholog z Uniwersytetu w Cardiff, później jednak sam przyznał, że to nie miało nic wspólnego z procesem naukowym. Ten mit zdążył się już utrwalić w ludzkiej świadomości, a dla niektórych osób może być nawet szkodliwy.
Sieć piekarni LUCA, po swojej bardzo skutecznie przeprowadzonej lokalnej ekspansji, pojawi się w Polsce. Będzie to miało miejsce z uwagi na podjętą w maju 2024 współpracę piekarni LUCA z agencją Platinium Cast w zakresie kompleksowego launchu mediowego w Polsce.
Mikołaj Ciaś jest menadżerem, który od 20 lat był powiązany z branżą FMCG (produkty szybkozbywalne). Teraz został wiceprezesem zarządu Link4. Wcześniej pracował on w wielu, dużych korporacjach międzynarodowych, były to między innymi Unilever Polska, Carlsberg Polska czy Coca-Cola Poland.
Diadora, włoska marka produkująca odzież oraz sprzęt dla sportowców, rozwija swoją działalność na polskim rynku, startując z lokalną stroną internetową w drugim kwartale 2024 roku. Marka czerpie ze swojego dziedzictwa sportowego – ze swojej historii. Sport zawsze miał i nadal ma ogromne znaczenie dla marki. Mocno ją buduje i wpływa na bieżące myślenie o produkcie, kliencie.
Podczas jubileuszowej X gali Invest Cuffs w Krakowie, polska aplikacja mPay otrzymała prestiżową nagrodę dla najlepszego fintechu 2023 roku. W drodze po pierwsze miejsce aplikacja pokonała produkty marek takich jak BLIK, Alior Pay czy AllegroPay. O nagrodzie decydowało głosowanie społeczności inwestorów, którzy w tym roku oddali ponad 138 tysięcy głosów.
W dzisiejszych czasach posiadanie atrakcyjnej strony internetowej to nie wszystko. Treści wyświetlane w przeglądarkach internetowych stanowią jedno z głównych źródeł informacji na temat produktów i usług, których wyszukują klienci. Dlatego tak ważne jest skuteczne pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google. Teraz jest to łatwiejsze dzięki innowacyjnemu systemowi SeoPilot.
Z początkiem stycznia zaczął obowiązywać zakaz reklamowania produktów medycznych przez farmaceutów i lekarzy oraz aktorów, którzy ich udają. To efekt ustawy o wyrobach medycznych, która weszła w życie w kwietniu 2022 roku.Zakaz dotyczy zarówno spotów reklamowych, jak i billboardów. Kampanie edukacyjne nie są objęte tymi przepisami.
Koszty prowadzenia działalności i firm stale rosną. Czy w takim przypadku opłaca się więcej wydawać na działania marketingowe i obniżać ceny na Black Friday? Zdaniem ekspertów warto to zrobić.
Budowanie dobrych i trwałych relacji z klientami jest kluczem do sukcesu firmy. Jak skutecznie możemy na nie wpłynąć poprzez marketing? Marketing relacji jest świetnym, ponadczasowym rozwiązaniem, na które warto zwrócić uwagę.