biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Biznes > Efektywna komunikacja hotelu w erze sztucznej inteligencji - przykład udanej współpracy hotelu z agencją marketingową.
Redakcja BiznesInfo
Redakcja BiznesInfo 26.08.2025 11:50

Efektywna komunikacja hotelu w erze sztucznej inteligencji - przykład udanej współpracy hotelu z agencją marketingową.

None
Fot. materiały prasowe

Sztuczna inteligencja i generative search to nowe wyzwania dla hotelarzy. Już blisko 50% konsumentów korzysta z narzędzi AI (sztucznej inteligencji) do poszukiwania informacji o usługach. Arche Hotel Poloneza, we współpracy z agencją Bizon Marketing, jako jeden z pierwszych hoteli w Polsce pozycjonuje się w rekomendacjach AI – m.in. w ChatGPT i Search Generative Experience (SGE) w Google. To efekt konsekwentnie prowadzonej strategii, która łączy jakość, tożsamość marki i nowe technologie.

Generative search – co to znaczy dla hotelarzy?

Nowe narzędzia, takie jak ChatGPT, Gemini czy funkcja generative search w Google, radykalnie zmieniają sposób, w jaki użytkownicy szukają informacji. Zamiast listy linków, otrzymują jedną, precyzyjną odpowiedź. A w tej odpowiedzi może pojawić się konkretna marka. Dlatego właśnie tak istotne staje się pozycjonowanie w AI, które nie opiera się już wyłącznie na SEO, ale na budowaniu treści zrozumiałych dla algorytmu i przydatnych dla użytkownika. Marki, które o to nie zadbają, będą po prostu znikać z pola widzenia.

Naszym zadaniem poza standardowymi działaniami SEM jest dbanie o to, by marka Arche Hotel Poloneza, wraz ze swoimi wartościami, unikalnym podejściem i atrakcyjną ofertą, była obecna w rekomendacjach AI. I udało się, dwukrotnie zwiększając ruch organiczny na stronie rok do roku – mówi Maciej Tyborowski z Bizon Marketing.

gen_search_arche.jpg
Przykład wyników generative search (SGE) w Google
 

Współpraca oparta na wartościach i spójności przekazu. Co działa w erze generative search i AI?

Współpraca Arche Hotelu Poloneza z Bizon Marketing od początku opiera się na wspólnym zrozumieniu tego, czym powinna być nowoczesna komunikacja marki. Obie firmy stawiają na autentyczność, CSR i realną wartość dla odbiorcy.

– Uważam, że kluczem do sukcesu jest dogłębne zrozumienie organizacji, jej charakteru,  relacji, klientów – mówi Maciej Tyborowski – to pozwala nam prowadzić skuteczne i spójne z głosem marki działania.

Arche Hotel Poloneza i Bizon Marketing konsekwentnie unikają „clickbaitowych” działań. Zamiast tego budują widoczność w AI na bazie rzetelnych, pomocnych treści zgodnych z głosem marki. W erze generative search działają strategie oparte o jakościowy content.
 

Lobby-arche-hotel-poloneza-Warszawa.jpg
Lobby w Arche Hotelu Poloneza

Nowa era marketingu dla hoteli

Pozycjonowanie marki w narzędziach AI, jak przekonują eksperci z Bizon Marketing, staje się nowym standardem w obszarze marketingu dla hoteli. Przykład Arche Hotelu Poloneza pokazuje, że wdrażając odpowiednie rozwiązania już dziś, można zbudować silną pozycję w kanałach, które wkrótce zdominują sposób podejmowania decyzji zakupowych.

– Nasz hotel w Warszawie to miejsce, które łączy funkcjonalność z ideą gościnności. Dzięki współpracy z Bizon Marketing udało się to pokazać w zupełnie nowym, cyfrowym wymiarze. Wierzę, że komunikacja powinna być szczera i konkretna, oparta na relacjach, a generative search to szansa, nie tylko technologiczna, ale też komunikacyjna. Dzięki niej można budować autentyczną obecność marki. A to wymaga jakości, nie krzykliwości. Narzędzia AI, w których odbiorca otrzymuje rozbudowaną odpowiedź jest zupełnie nowym kanałem komunikacji, spójnym z naszą strategią. – dodaje Sylwia Pawłowska, dyrektorka Arche Hotelu Poloneza.

Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu marek w AI:
www.bizon.marketing/pozycjonowanie-ai

BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: