Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Nowa edycja wydarzenia CSR i ESG® - od ludzi dla ludzi. "To wydarzenie stanowi przestrzeń do rozwoju, zgłębiania wiedzy branżowej oraz inspiracji"
Redakcja BiznesInfo
Redakcja BiznesInfo 11.04.2024 12:07

Nowa edycja wydarzenia CSR i ESG® - od ludzi dla ludzi. "To wydarzenie stanowi przestrzeń do rozwoju, zgłębiania wiedzy branżowej oraz inspiracji"

None
fot. materiały prasowe

10 kwietnia 2024 roku rozpoczęły się zapisy na wyjątkowe wydarzenie CSR i ESG® - od ludzi dla ludzi, które odbędzie się 4 - 5 września tego samego roku w  Krakowie. Przedstawiciele firm oraz organizacji pozarządowych z całego kraju mają okazję wziąć udział w spotkaniu Network Night oraz konferencji, którego głównym celem jest edukacja w obszarze działań społecznych i zrównoważonego rozwoju, a także budowanie relacji i networking łączący różne sektory.

3. edycja konferencji

Po entuzjastycznym przyjęciu zeszłorocznej edycji, organizatorzy postanowili urozmaicić formułę wydarzenia, aby jeszcze bardziej zwiększyć możliwości wymiany doświadczeń i dialogu. 4 września odbędzie się Network Night - dedykowane spotkanie networkingowe, które zaplanowano w Hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Wydarzenie ma za zadanie umożliwić uczestnikom nawiązanie relacji, dzielenie się swoimi doświadczeniami oraz swobodną wymianę poglądów w przyjaznym otoczeniu.

Drugiego dnia uczestnicy zgromadzą się w Expo Kraków na 3. edycji konferencji CSR i ESG® - od ludzi dla ludzi. To tutaj będą omawiane kluczowe wyzwania i trendy rynkowe związane z obszarem CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) oraz ESG. Agenda konferencji skupi się na praktycznych narzędziach i innowacjach, w tym także na roli sztucznej inteligencji. 

CSR i ESG to kluczowe kwestie dla osiągnięcia sukcesu i budowania zrównoważonego rozwoju w organizacjach. Od pierwszej edycji wspieramy to wydarzenie, ponieważ wierzymy w konieczność tworzenia relacji między sektorem biznesowym a działalnością społeczną. Naszym celem jest inspiracja do rozmów na temat wyzwań dotyczących współpracy sektora pozarządowego z firmami oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w budowaniu trwałych i efektywnych partnerstw - komentuje Marcin Wenzel, p.o. Dyrektor Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką.