Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Kaufland wprowadził nową usługę. W czasach pandemii sprawdza się doskonale
Kamila Jeziorska
Kamila Jeziorska 05.02.2021 01:00

Kaufland wprowadził nową usługę. W czasach pandemii sprawdza się doskonale

fot: Arkadiusz Ziolek/ East News. 17.05.2020. n/z Logo sieci handlowej Kaufland.
PHOTO: ZOFIA I MAREK BAZAK / EAST NEWS

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jaką inicjatywę podjęły Kaufland i IKEA

  • Czy współpraca sklepów się rozszerza

  • Dlaczego Kaufland zdecydował się na taki krok

Kaufland i IKEA grają razem

Pandemia koronawirusa na wielu firmach wymusiła wdrażanie nowych rozwiązań, a rynek przez ostatnie miesiące zmienił się diametralnie. Większość podmiotów zaczęła ze sobą konkurować, a obecny szał wyprzedaży w internecie tylko to potwierdza - mamy do czynienia z prawdziwą licytacją tego, kto da więcej za mniej.

Zupełnie inną ścieżką poszedł Kaufland i IKEA, które zamiast konkurować między sobą, postawiły na współpracę i kooperację. O inicjatywie Kauflandu i IKEI po raz pierwszy usłyszeliśmy w listopadzie tego roku.

- W obliczu pandemii staramy się zapewnić naszym klientom nie tylko dostęp do podstawowych produktów spożywczych czy higienicznych, ale także szereg usług, które cechuje oszczędność czasu, wygoda i bezpieczeństwo. Przykładem tego jest dostarczanie zakupów bezpośrednio do domu za pośrednictwem Everli czy też usługa Click&Collect umożliwiająca zdalną rezerwację produktów - powiedziała Maja Szewczyk z Kaufland Polska cytowana przez portal retailnet.pl.

Okazuje się, że pod wybranymi supermarketami Kaufland pojawiły się Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA. Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu oba sklepy mogą zadbać o bezpieczeństwo i zdrowie swoich klientów.

Kaufland i IKEA zacieśniają współpracę

- Dzięki kooperacji z firmą IKEA stwarzamy naszym klientom kolejną możliwość - bezpieczny i wygodny odbiór zamówień dokonanych online w sklepie partnera przy okazji wizyty w naszym markecie. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie ucieszy zarówno klientów sklepu IKEA, jak i sieci Kaufland - dodała.

"Do tej pory swoje zakupy ze sklepu partnera można było odebrać w Mobilnych Punktach Odbioru Zamówień IKEA na parkingach sklepów Kaufland w: Chełmie, Lesznie, Łomży, Nowym Sączu, Stalowej Woli, Suwałkach, Tarnowskich Górach czy Wałbrzychu" - informuje Kaufland w komunikacie prasowym.

Jednakże to nie koniec niespodzianek, bowiem od środy z usługi Kauflandu i IKEA skorzystać mogą mieszkańcy Piły. Mobilny punkt odbioru ustawiony został w tym mieście przy al. Powstańców Wielkopolskich 102.

Kaufland cały czas podkreśla, że robi wszystko, aby działać na rzecz i z korzyścią dla swoich klientów. Rozwiązania mają zapewnić sprawne i bezpieczne robienie zakupów.