Cofix rozpoczyna podbój polskiego rynku
Facebook/Cofix Polska
Autor Maria Glinka - 28 Stycznia 2021

Do Polski weszła nowa sieciówka. Do końca roku ma mieć 25 punktów w całym kraju

Cofix stawia na rozwój w Polsce. Choć plany izraelskiej sieciówki pokrzyżowała pandemia to firma nie rezygnuje z dalszej ekspansji. Do końca 2021 r. sieć deklaruje otwarcie ponad dwudziestu nowych lokali nad Wisłą.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czym zajmuje się sieć Cofix
  • Jakie plany ma firma względem polskiego rynku
  • W jakich innych krajach spółka otwiera lokale

Cofix realizuje odłożone plany. 25 nowych lokali do końca 2021 r.

Cofix jest dowodem na to, że można rozwijać się nawet w czasie pandemii. Izraelska sieć kawiarni i sklepów nie spoczywa na laurach i mimo wielu przeszkód stawia na rozwój globalny.

Pierwszy lokal tej sieci w Polsce został otwarty w czerwcu przy ulicy Świętokrzyskiej w Warszawie. Od sierpnia klienci mogą odwiedzić Cofix również przy Alei Jana Pawła II. Wiadomości Handlowe podają, że w grudniu uruchomiono trzeci punkt w Galerii Wileńskiej. Na tym jednak plany rozwojowe Cofix się nie kończą.

- W 2020 roku zakładaliśmy otwarcie 25 lokalizacji, jednak pandemia zweryfikowała nasze plany. Obecnie wszystkie nasze kawiarnie są lokalami własnymi. Znajdują się pod szyldem Cofix Global - oznajmiła Natalia Nowińska, przedstawicielka sieci Cofix.

Mimo że pandemia nadal stanowi duży problem to spółka zakłada, że uda się zrealizować wcześniejsze plany. Do 2021 r. ma być łącznie 25 punktów Cofix w Polsce. Obecnie sieć poszukuje lokalizacji pod kolejne kawiarnie i jest otwarta na propozycje od franczyzobiorców.

Cofix rozszerza zasięg nie tylko nad Wisłą

Cofix posiada w Izraelu około 150 lokali. Kawiarnie pod tym szyldem prężnie działają również w Rosji, gdzie stały się czwartą największą siecią w kontekście wielkości. Cofix ma swoje oddziały w Moskwie i Petersburgu. Na przestrzeni lat udało się otworzyć w sumie 190 punktów w Rosji.

Jednak plany rozwojowe Cofix to nie tylko podbój polskiego rynku. - Obecnie dokonujemy ekspansji w Białorusi, gdzie mamy 9 kawiarni oraz w Brazylii, skąd planujemy dalszy rozwój na Amerykę Południową - oznajmiła Nowińska. Izraelska sieć dąży także do otwarcia pierwszych placówek w Chinach i na Tajwanie. Niedawno Cofix zadebiutował także w Kazachstanie.

Kawiarnie Cofix przybierają różne formaty. W Warszawie mieści się zarówno lokal szybkiej obsługi (al. Jana Pawła II), jak i przestronna kawiarnia z dużą liczbą miejsc siedzących (ul. Świętokrzyska). Cofix posiada również wyspy w galeriach handlowych.

Właścicielem sieci Cofix jest Avi Katz - przedsiębiorca o wyjątkowej filozofii prowadzenia biznesu, który nieustannie stara się rozwijać swoją markę. - Cofix udowodnił, że możemy zmienić światowy porządek w branży kawowej i planujemy to zrobić jeszcze raz w branży sklepów spożywczych. Można osiągnąć mniejszy zysk na produkcie, sprzedać więcej, być uczciwym wobec konsumenta, a na koniec osiągnąć zysk i dalej rosnąć - mówił o swojej firmie Katz.

Czym wyróżnia się Cofix? Cenami i wyjątkowym menu. Kawiarnia przygotowuje dość tanie napoje, a w ofercie można znaleźć także pozycje całkowicie autorskie. Cofix proponuje m.in. lawendowe cappuccino czy CBD coffee w różnych cenach w zależności od pojemności (9-15 zł).

Większościowe udziały w Cofix posiada izraelski gigant supermarketów Rami Levy. W styczniu 2020 r. za pośrednictwem sieci kawiarni udało się przejąć także sieć sklepów ze słodyczami Little Switzerland.

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News