BiznesINFO.pl
biznes-info-640x433

Biznesinfo.pl

Zapłacili 20 zł, a dostawali towar za ponad 1000 zł. Biedronka popełniła błąd, który ucieszył klientów

28 Kwietnia 2020

Autor tekstu:

Stanisław Węgrowski

Biedronka sprawiła miłą niespodziankę swoim klientom. Ale okazuje się, że nieświadomie. Przez błąd w systemie promocji najdroższe produkty były sprzedawane za bezcen. W efekcie niektórzy płacili śmieszne kwoty za produkty warte ponad tysiąc złotych.

Biedronka miała wpadkę techniczną. Klienci skorzystali

Niedawno Biedronka ogłosiła akcję promocyjną “Biała noc”, która odbywała się w weekendy. W ramach promocji Biedronka oferowała, że kupując 20 produktów trzy można otrzymać za darmo. Promocja obejmowała trzy najtańsze artykuły. Ale nie wszystko poszło tak, jak trzeba.

Jak podaje WP Finanse, prawdopodobnie w wyniku błędu systemu kasowego na paragonach klientów jako darmowe nabijane były najdroższe produkty. Wystarczyło więc kupić 20 bułek po złotówce i sprzęt elektroniczny za 500 zł, a w konsekwencji błędu klient płacił 20 zł, a Biedronkę opuszczał z rzeczami wartymi znacznie więcej.

Biedronka oddawała najdroższy sprzęt za bezcen

Zarząd sieci Biedronka musi się teraz łapać za głowy. Z relacji klientów, z którymi rozmawiała WP Finanse, wynika, że gdy ludzie zorientowali się, że jest błąd i można się nieźle obłowić, wykupywali wszystko, co najdroższe. Niektórzy jechali do domu odstawić zakupione rzeczy i wracali po następne. Skorzystać mieli także pracownicy sklepów Biedronka, którzy również wzięli udział w “promocji”.

Biedronka mogła stracić fortunę

Pechowej akcji nie można było zatrzymać. Gdy Biedronka rozpoczęła akcję w nocy, to na salach byli tylko niżsi rangą pracownicy. Menedżerów nie było i choć kasjerzy próbowali się skontaktować z przełożonymi, to ci nie odbierali telefonów, bo po prostu spali.

Nie wiadomo jeszcze, jakie straty spowodowała feralna promocja. Można się jedynie domyślać, że chodzi o setki tysięcy, jak nie miliony złotych. Akcja trwała w całym kraju. Biedronka nie udzieliła jeszcze komentarza do sprawy.

Tagi:

Biedronkazakupypromocjedyskont

Stanisław WęgrowskiAutor

Wydawca Biznesinfo. Absolwent psychologii na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS. W dziennikarstwie inspirują go sprawy społeczne, polityka, kultura oraz sport. DJ, jeden z założycieli kolektywu SONDA, działającego na warszawskiej scenie klubowej. Miłośnik zwierząt.

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl

Podobne artykuły

Handel

“Drwal Index”, czyli nowy wskaźnik inflacji dla Polaków

Czytaj więcej >

Handel

PKN Orlen chce produkować napoje energetyczne pod własną marką. Szuka producenta

Czytaj więcej >
zakupy

Handel

Black Friday. Dobrze zorganizowana akcja może przynieść firmom korzyści

Czytaj więcej >

Handel

Żabka wprowadza do sprzedaży nową przekąskę o nazwie Black Dog. Czarny hot dog z czarnym sosem

Czytaj więcej >

Handel

GUS: Sprzedaż detaliczna rośnie wolniej niż się spodziewano

Czytaj więcej >

Handel

Wzrosły dostawy LNG do gazoportu w Świnoujściu

Czytaj więcej >