BiznesINFO.pl
biznes-info-640x433

Biznesinfo.pl

Biedronka bije PiS na głowę. Sieciówka zanotowała historyczny sukces

18 Sierpnia 2019

Autor tekstu:

Przemysław Terlecki

Udostępnij:

Biedronka na głowę bije Prawo i Sprawiedliwość w kwestii liczebności wiernych Polaków. Jak się okazuje, w programie sieci jest więcej osób niż popiera PiS. Nie tylko Biedronka bije jednak na głowę czołowe formacje polskiej polityki.

Biedronka działa lepiej od partii politycznej, ale nie tylko ona. Okazuje się, że sieciówka zgromadziła więcej lojalnych klientów niż ma jakakolwiek partia polityczna zwolenników. Karta lojalnościowa "Moja Biedronka", którą wprowadzono do użytku we wrześniu 2016 roku, ma już obecnie ponad 7 mln użytkowników w Polsce. To więcej niż jakakolwiek partia polityczna ma poparcia.

Drugim najbardziej popularnym programem lojalnościowym jest ten, który ma dla Polaków Rossman - wynika z informacji portalu Wiadomości Handlowe. W ramach Klubu Rossman także zapisanych jest ponad 7 mln ludzi. Co więcej, jeśli do puli tej doliczyć 1,5 mln klientów w ramach programu Rossnę, który należy do Rossmana, możemy mówić o prawdziwym liderze na rynku.

Biedronka i Rossman lepsze od partii politycznych

W zestawieniu tym blado nie chce wyglądać Lidl, który swój program lojalnościowy uruchomił kilka miesięcy temu. Już zdołał zebrać w jego ramach 2,5 mln Polaków. To, co przyciąga klientów do brania w nim udziału to nie tylko zniżki i promocje, ale także udostępnianie klientom informacji oraz uproszczeń, które ułatwiają zakupy.

Jak bardzo programy lojalnościowe prywatnych sieci handlowych biją na głowę partie polityczne? Można powiedzieć, że dość mocno. Na PiS w ostatnich wyborach europarlamentarnych, gdzie partia zanotowała historyczny wynik, głos oddało 6,2 mln osób. Z kolei na Koalicję Europejską głos dało 5,2 mln Polaków. Tymczasem z programów lojalnościowych korzysta co czwarty dorosły Polak, jak wynika z wieści portalu Wiadomości Handlowe.

Jak bardzo programy lojalnościowe prywatnych sieci handlowych biją na głowę partie polityczne? Można powiedzieć, że dość mocno. Na PiS w ostatnich wyborach europarlamentarnych, gdzie partia zanotowała historyczny wynik, głos oddało 6,2 mln osób. Z kolei na Koalicję Europejską głos dało 5,2 mln Polaków. Tymczasem z programów lojalnościowych korzysta co czwarty dorosły Polak, jak wynika z wieści portalu Wiadomości Handlowe.

Podobne artykuły

Rząd zabierze myśliwym pieniądze?

Finanse

Rząd sięga po pieniądze myśliwych. Polski Związek Łowiecki oburzony, w grę wchodzą miliony złotych

Czytaj więcej >
Dodatek solidarnościowy w Sejmie

Finanse

Dodatek solidarnościowy już rozpatrywany w Sejmie. Wiemy, kto będzie mógł się o niego starać

Czytaj więcej >
fot: Arkadiusz Ziolek/ East News. 17.06.2020. n/z Polskie banknoty z dziura po srodku - dziura budzetowa.

Finanse

Balcerowicz ujawnił, ile naprawdę wynosi dziura budżetowa. Porażająca kwota deficytu

Czytaj więcej >
fot: Arkadiusz Ziolek/ East News. 26.08.2018. n/z Portfel z kartami platniczymi i pieniedzmi.

Finanse

Banki rzuciły się na naszą kasę. Ściągną opłaty od kolejnych usług

Czytaj więcej >
Bank ING, karta visa, mastercard.

Finanse

Bank ING radzi jak nie stracić pieniędzy z karty. Sposoby są proste, chociaż często o nich zapominamy

Czytaj więcej >
sklep-pixabay-bettypalm

Finanse

Rz: Rząd będzie chciał przejąć sieć sklepów? Analitycy mówią o Żabce i Tesco

Czytaj więcej >