Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Finanse > Biedronka bije PiS na głowę. Sieciówka zanotowała historyczny sukces
Przemysław Terlecki
Przemysław Terlecki 22.03.2022 09:11

Biedronka bije PiS na głowę. Sieciówka zanotowała historyczny sukces

biznes-info-640x433
Biznesinfo.pl

Biedronka działa lepiej od partii politycznej, ale nie tylko ona. Okazuje się, że sieciówka zgromadziła więcej lojalnych klientów niż ma jakakolwiek partia polityczna zwolenników. Karta lojalnościowa "Moja Biedronka", którą wprowadzono do użytku we wrześniu 2016 roku, ma już obecnie ponad 7 mln użytkowników w Polsce. To więcej niż jakakolwiek partia polityczna ma poparcia.

Drugim najbardziej popularnym programem lojalnościowym jest ten, który ma dla Polaków Rossman - wynika z informacji portalu Wiadomości Handlowe. W ramach Klubu Rossman także zapisanych jest ponad 7 mln ludzi. Co więcej, jeśli do puli tej doliczyć 1,5 mln klientów w ramach programu Rossnę, który należy do Rossmana, możemy mówić o prawdziwym liderze na rynku.

Biedronka i Rossman lepsze od partii politycznych

W zestawieniu tym blado nie chce wyglądać Lidl, który swój program lojalnościowy uruchomił kilka miesięcy temu. Już zdołał zebrać w jego ramach 2,5 mln Polaków. To, co przyciąga klientów do brania w nim udziału to nie tylko zniżki i promocje, ale także udostępnianie klientom informacji oraz uproszczeń, które ułatwiają zakupy.

Jak bardzo programy lojalnościowe prywatnych sieci handlowych biją na głowę partie polityczne? Można powiedzieć, że dość mocno. Na PiS w ostatnich wyborach europarlamentarnych, gdzie partia zanotowała historyczny wynik, głos oddało 6,2 mln osób. Z kolei na Koalicję Europejską głos dało 5,2 mln Polaków. Tymczasem z programów lojalnościowych korzysta co czwarty dorosły Polak, jak wynika z wieści portalu Wiadomości Handlowe.