Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > BAT Polska powraca z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW
Redakcja BiznesInfo
Redakcja BiznesInfo 27.12.2023 16:04

BAT Polska powraca z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW

BAT Polska Trading
Biuro Prasowe BAT Polska Trading Sp. z o.o.

„Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych nieletnim” - pod takim hasłem BAT Polska i należące do firmy punkty sieci sprzedaży eSmoking World i Inspiration Store, powracają z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW. Jej celem jest uświadomienie opinii publicznej, jak ważne dla całej branży nikotynowej w Polsce jest przestrzeganie przez sprzedawców ustawowego zakazu sprzedaży wyrobów nikotynowych osobom przed ukończeniem 18 roku życia.

Kampania #ZEROKOMPROMISÓW

Kampania jest apelem do wszystkich przedsiębiorców oraz ich pracowników oferujących w sprzedaży wyroby nikotynowe, by działali odpowiedzialnie i nie sprzedawali osobom nieletnim e-papierosów, podgrzewaczy do wkładów tytoniowych i beztytoniowych, saszetek nikotynowych, liquidów i wszelkich akcesoriów służących do konsumowania wyrobów nikotynowych.

Nowa opłata w sklepach już od 1 stycznia. Zapłacą wszyscy bez wyjątku

Kampania #ZEROKOMPROMISÓW

Co więcej, kampania ma budować świadomość wśród tych osób, jak bardzo istotna jest świadoma odmowa dokonania transakcji z naruszeniem prawa. Misją organizatora kampanii – należącej do BAT sieci punktów sprzedaży eSmoking World i Inspiration Store, jest wzmocnienie świadomości wśród sprzedawców sieci, że zarówno e-papierosy, jak i pozostałe wyroby o tzw. obniżonym ryzyku, zawierające nikotynę, przeznaczone są wyłącznie dla dorosłych konsumentów. Co istotne, sprzedaży wyrobów nikotynowych powinno się odmówić także dorosłym, jeżeli zachodzi jakiekolwiek podejrzenie, że za ich pośrednictwem skorzystałyby z nich osoby nieletnie.

Kampania #ZEROKOMPROMISÓW

W ramach pierwszego etapu kampanii eSmoking World i Inspiration Store przeprowadzą cykl szkoleń dla doradców klienta, ponadto we wszystkich punktach sieci pojawią się materiały informacyjne dotyczące kampanii. Zostanie ona wsparta szeroką komunikacją w mediach ogólnopolskich i social mediach. Poprzednia ogólnopolska edycja kampanii BAT pod hasłem #ZEROKOMPROMISÓW została przeprowadzona jesienią 2020 roku, a przypomnienie jej założeń miało miejsce rok później.

https://zerokompromisow.pl/

Biuro Prasowe BAT Polska Trading Sp. z o.o.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Tagi: Polska