Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > AliExpress chce oczarować klientów. Obiecuje im 15 dni na dostawę
Radosław Święcki
Radosław Święcki 29.03.2021 02:00

AliExpress chce oczarować klientów. Obiecuje im 15 dni na dostawę

AliExpress walczy o polskich klientów
Flickr/Marco Verch

Z tego artykułu dowiesz się:

  • AliExpress oferuje 15-dniowe dostawy do Polski

  • Jakich produktów dotyczy oferta

  • Na jakie rabaty mogą liczyć klienci

AliExpress walczy o polskich klientów

AliExpress, uruchomiona nieco ponad dekadę temu globalna platforma handlu sprzedażowa, umożliwiająca konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach, planuje rozwój na europejskim rynku, w tym w Polsce.

Jak AliExpress zamierza powalczyć o polskich klientów? Ogłosiła dziś uruchomienie gwarantowanej 15-dniowej dostawy do Polski produktów wysyłanych z Chin. Oferta, jak podkreślono w komunikacie, ma być częścią planu realizowanego przez AliExpress wspólnie z dostawcą usług logistycznych firmą Cainiao (od lat współpracuje ona z twórcą AliExpress - Grupą Alibaba), ale też dowodem na silnie zaangażowanie firmy na polskim rynku.

W komunikacie przypomniano, że w zeszłym roku AliExpress zapewniła trzydniową dostawę do Polski, co zapewniło jej uznanie polskich konsumentów, zaś wielkość sprzedaży produktów objętych akcją wzrosła o ponad 200 proc.  rok do roku.

Najnowsza oferta dotyczy produktów oznaczonych etykietą „15-dniowa dostawa”. Chodzi tu m.in. o sprzęt AGD, elektronikę użytkową, ale też produkty do pielęgnacji urody, sportu i zdrowia.

Wysokie rabaty dla kupujących

Akcja 15-dniowych dostaw do Polski, jak zauważono w komunikacie, zbiegnie się z coroczną wiosenną wyprzedażą na platformie AliExpress, ale też 11. rocznicą urodzin firmy (przypada ona 29 marca, czyli dziś). Kupujący będą mogli liczyć na rabaty, sięgające nawet 70 proc.

Wyprzedaż rozpoczyna się 29 marca. Potrwa do 2 kwietnia.

- Polski rynek e-commerce jest nadal jednym z najszybciej rozwijających się w Europie, a AliExpress ma na nim mocną pozycję i wykorzystuje ten wzrost – podkreśla cytowany w komunikacie Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

- Łączona dostawa przesyłek z Chin, z korzystną ceną i szerokim asortymentem, z którego słynie AliExpress, polepszy i znacznie przyspieszy logistykę zamówień dla polskich konsumentów - dodaje.

AliExpress zapowiada kolejne inwestycje w udoskonalenie logistyki, a także dalsze skracanie czasu dostaw.

Z danych przytoczonych przez portal Wirtualne Media wynika, że z AliExpress korzysta ponad 720 mln użytkowników miesięcznie.