biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Handel > Lidl kusi klientów promocjami. Polacy muszą się spieszyć, czas tylko do soboty
Sebastian Mikiel
Sebastian Mikiel 07.11.2025 09:57

Lidl kusi klientów promocjami. Polacy muszą się spieszyć, czas tylko do soboty

Lidl kusi klientów promocjami. Polacy muszą się spieszyć, czas tylko do soboty
Fot. Marek BAZAK/East News

Już w ten weekend sieć Lidl przygotowała coś, co może zaskoczyć nawet stałych klientów. Wystarczy zaledwie dwa dni, by zaopatrzyć się w produkty, które każdy ma w domu – i to w wyjątkowo niskich cenach. Sieć uruchamia limitowaną akcję, która może wywołać prawdziwy zakupowy szał wśród Polaków. Co kryje się za tą promocją i dlaczego budzi takie emocje?

Lidl znów przyciąga tłumy – weekendowa akcja podbija zainteresowanie Polaków

Kiedy w sklepach pojawiają się duże promocje, Polacy reagują błyskawicznie. Sieć Lidl już nie raz udowodniła, że potrafi zaskoczyć ofertą, która skutecznie odciąża domowe budżety. Tym razem klienci mają tylko dwa dni, by skorzystać z serii obniżek, które obejmują najczęściej kupowane produkty spożywcze.

Już sam fakt, że akcja potrwa zaledwie do soboty, 8 listopada, sprawia, że wielu klientów rusza do sklepów wcześniej, by nie przegapić okazji. Na pierwszy rzut oka – zwykła gazetka promocyjna. W rzeczywistości – plan na weekendowe zakupy, który pozwala sporo zaoszczędzić.

Jak podkreślają eksperci ds. handlu detalicznego, tego typu akcje są jednym z najbardziej skutecznych sposobów budowania lojalności klientów. – Krótki czas trwania promocji wywołuje efekt pilności i wzmacnia decyzję o zakupie – komentują analitycy rynku detalicznego.

Czy tym razem Lidl zdoła przebić swoje wcześniejsze akcje? Wszystko wskazuje na to, że tak – oferta obejmuje bowiem produkty, które trafiają do koszyka niemal każdego Polaka.

Lidl kusi klientów promocjami. Polacy muszą się spieszyć, czas tylko do soboty
Fot. Canva 

Zniżki na podstawowe produkty – oszczędność, która robi różnicę

Promocje, które Lidl przygotował na ten weekend, nie są przypadkowe. Wśród przecenionych produktów znalazły się takie, które stanowią podstawę codziennej diety. To właśnie one – mleko, masło, mięso i cukier – potrafią najbardziej obciążać portfel w czasie regularnych zakupów.

W gazetce sieci znalazła się między innymi szynka wieprzowa, tańsza aż o 44 proc. – teraz kosztuje 9,99 zł za kilogram, a limit zakupowy wynosi trzy kilogramy na kupon. Nie zabrakło też promocji na filet z piersi indyka XXL, który przeceniono o 37 proc. – jego cena spadła do 19,99 zł za kilogram.

Dla miłośników nabiału przygotowano coś równie kuszącego – masło ekstra Pilos w cenie 3,99 zł, jeśli kupi się trzy sztuki (zniżka o 46 proc.). W ofercie dostępny jest też twaróg sernikowy Pilos za 6,99 zł, czyli o 28 proc. taniej niż zwykle.

Promocją objęto również cukier biały kryształ marek Kuchnia Lidla i Polski Cukier, w ofercie „5+5 gratis”, co oznacza realną cenę 2,89 zł za kilogram. Co ciekawe, limity zakupowe i konieczność aktywacji kuponu w aplikacji Lidl Plus pokazują, że sieć chce nie tylko sprzedawać, ale też zachęcać klientów do korzystania z programu lojalnościowego.

Ale to jeszcze nie wszystko. W gazetce pojawiły się również filety z mintaja (tańsze o 30 proc.) oraz wszystkie konserwy rybne Nixe, które objęto promocją „drugi produkt 60 proc. taniej”. W kategorii warzyw natomiast można kupić brokuły po 3,99 zł za 500 g, czyli o 33 proc. taniej niż zwykle.

Czy to oznacza, że zakupy w Lidlu w ten weekend faktycznie mogą być tańsze o połowę?

Największe hity promocji – tylko do soboty i tylko z aplikacją Lidl Plus

To właśnie w tym punkcie poznajemy najważniejszy szczegół akcji. Wszystkie wspomniane promocje obowiązują wyłącznie do 8 listopada 2025 roku, a część z nich – jak oferta na filet z piersi indyka XXL oraz mleko UHT Pilos 3,2 proc. – jedynie przez jeden dzień, 8 listopada.

Aby skorzystać z obniżek, konieczna jest aktywacja kuponów w aplikacji Lidl Plus. To warunek, który nie tylko ogranicza dostęp do akcji, ale też pozwala sieci zwiększać zaangażowanie klientów w cyfrowym kanale zakupowym.

Wśród największych hitów znalazły się również promocje na napoje alkoholowe. Tyskie Gronie (puszka 500 ml) kosztuje 4,39 zł, ale przy zakupie ośmiu puszek drugie osiem otrzymuje się gratis. Z kolei piwa Perła można kupić w ofercie „8 w cenie 4”.

Lidl kusi klientów promocjami. Polacy muszą się spieszyć, czas tylko do soboty
Fot. ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Promocją objęto także kiełbasy i wędliny marek Pikok i Krajan, tańsze o 30 proc. – to oferta skierowana zarówno do codziennych konsumentów, jak i osób przygotowujących się na długi weekend czy spotkania rodzinne.

Z perspektywy klienta to nie tylko zwykła obniżka. To realna szansa, by przez weekend obniżyć koszt domowych zakupów nawet o kilkadziesiąt procent. W efekcie Lidl po raz kolejny udowadnia, że potrafi wykorzystać krótki czas promocji, by skutecznie przyciągnąć uwagę konsumentów i wzmocnić swoją pozycję w walce o portfele Polaków.

Weekendowa promocja Lidla to przykład, jak w prosty sposób można połączyć atrakcyjną ofertę z przemyślaną strategią marketingową. Ograniczony czas trwania akcji, obowiązek aktywacji kuponów i obniżki na podstawowe produkty sprawiają, że wielu klientów nie zamierza czekać. Dla jednych to po prostu okazja do tańszych zakupów, dla innych – sygnał, że warto śledzić kolejne akcje sieci, bo oszczędności mogą być naprawdę znaczące.

Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: