Lidl zachęca klientów do płatności bezgotówkowych i korzystania z kas samoobsługowych
Wikipedia/Leinad
Autor Radosław Święcki - 17 Marca 2020

Lidl poinformował klientów o zmianach w funkcjonowaniu sklepów. Zakupy będziesz robił zupełnie inaczej

Lidl zapowiada wprowadzenie dodatkowych środków zabezpieczających w swoich sklepach. Sieć ograniczy liczbę klientów, którzy mogą przebywać w sklepie, wprowadza także osłony pleksi dla pracowników.

Lidl zapowiada zmiany

Lidl wydał we wtorek komunikat, w którym zapewnia swoich klientów, że w sklepach nie zabraknie towaru, a ewentualne brak towarów zostaną uzupełnione.

To już oficjalne, podjęto nagłą decyzję. Teraz kwota raty waszych kredytów będzie zupełnie innaTo już oficjalne, podjęto nagłą decyzję. Teraz kwota raty waszych kredytów będzie zupełnie innaCzytaj dalej

W komunikacie, o którego treści informują wiadomoscihandlowe.pl sieć zapowiada wprowadzenie dodatkowych środków zabezpieczających w kolejnych sklepach, np. poprzez ograniczenie liczby klientów, którzy mogą jednocześnie przebywać w sklepie.

- Wprowadzenie ograniczenia ilości osób przebywających w jednym czasie w sklepach w wybranych lokalizacjach również ma wspierać kwestie bezpieczeństwa. Będziemy obserwować na bieżąco rozwój sytuacji i reagować – zapowiada Aleksandra Robaszkiewicz, rzecznik prasowa firmy.

Robaszkiewicz podkreśla, że w każdym sklepie i biurze sieci dostępne są środki do odkażania, płyny antybakteryjne oraz instrukcje prawidłowego mycia rąk.

Banki podjęły ważną decyzję w sprawie naszych finansów. Pandemia mocno wpłynie na nasze zobowiązaniaBanki podjęły ważną decyzję w sprawie naszych finansów. Pandemia mocno wpłynie na nasze zobowiązaniaCzytaj dalej

DZISIAJ GRZEJE:
1. PGE stanowczo zabiera głos w sprawie dostępności prądu w domach i ostrzega klientów
2. Lidl zdecydował się na ważny krok. Zmiany w płatnościach, każdy klient powinien o nich wiedzieć

Lidl apeluje do klientów

Lidl zachęca również – poprzez komunikaty głosowe – do płatności bezgotówkowych oraz przestrzegania zasad wspierających bezpieczeństwo pracowników i klientów.

- Zachęcamy także do korzystania z kas samoobsługowych, kiedy jest to możliwe. Dla części naszych pracowników, którzy odpowiedzialni są za kwestie personalne firmy oraz wspieranie innych, zorganizowaliśmy szkolenia psychologiczne – tłumaczy Robaszkiewicz.

Ministerstwo Rozwoju ze specjalnym apelem do wszystkich Polaków, którzy planują podróżMinisterstwo Rozwoju ze specjalnym apelem do wszystkich Polaków, którzy planują podróżCzytaj dalej

Na tym nie koniec, bowiem - jak zapowiada rzecznik firmy – Lidl nieustannie pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, które wpłyną na podniesienie komfortu pracy, w tym np. nad przezroczystymi osłonami pleksi, ochraniającymi pracowników w strefie kas, czy wyznaczeniu na podłodze linii kas miejsca obsługi klienta z zachowaniem bezpiecznej odległości.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Pacjent z podejrzeniem koronawirusa przyszedł do Blue City. Nie doczekali się na karetkę, sami pojechali do szpitala
  2. Z bronią w ręku ukradli 100 tys. maseczek. Przez koronawirusa dochodzi do strasznych wydarzeń
  3. IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
  4. ZUS zdradził sekret jak dostawać emeryturę o 15 proc. większą. Ma to być wyjątkowo proste
  5. Możesz zapłacić 270 zł albo nałożą na ciebie karę. Kontrole trwają w całym kraju
  6. Polka leciała samolotem akcji "Lot do Domu". Jest oburzona tym, jak ją potraktowali, opowiedziała wszystko
Nie pozwól, żeby inflacja zabrała twoje oszczędności. Oto TOP 10 najlepszych kont oszczędnościowychNie pozwól, żeby inflacja zabrała twoje oszczędności. Oto TOP 10 najlepszych kont oszczędnościowychCzytaj dalej

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News