Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Lidl poinformował klientów o zmianach w funkcjonowaniu sklepów. Zakupy będziesz robił zupełnie inaczej
Radosław Święcki
Radosław Święcki 17.03.2020 01:00

Lidl poinformował klientów o zmianach w funkcjonowaniu sklepów. Zakupy będziesz robił zupełnie inaczej

biznes-info-640x433
Biznesinfo.pl

Lidl zapowiada zmiany

Lidl wydał we wtorek komunikat, w którym zapewnia swoich klientów, że w sklepach nie zabraknie towaru, a ewentualne brak towarów zostaną uzupełnione.

W komunikacie, o którego treści informują wiadomoscihandlowe.pl sieć zapowiada wprowadzenie dodatkowych środków zabezpieczających w kolejnych sklepach, np. poprzez ograniczenie liczby klientów, którzy mogą jednocześnie przebywać w sklepie.

- Wprowadzenie ograniczenia ilości osób przebywających w jednym czasie w sklepach w wybranych lokalizacjach również ma wspierać kwestie bezpieczeństwa. Będziemy obserwować na bieżąco rozwój sytuacji i reagować – zapowiada Aleksandra Robaszkiewicz, rzecznik prasowa firmy.

Robaszkiewicz podkreśla, że w każdym sklepie i biurze sieci dostępne są środki do odkażania, płyny antybakteryjne oraz instrukcje prawidłowego mycia rąk.

Lidl apeluje do klientów

Lidl zachęca również – poprzez komunikaty głosowe – do płatności bezgotówkowych oraz przestrzegania zasad wspierających bezpieczeństwo pracowników i klientów.

- Zachęcamy także do korzystania z kas samoobsługowych, kiedy jest to możliwe. Dla części naszych pracowników, którzy odpowiedzialni są za kwestie personalne firmy oraz wspieranie innych, zorganizowaliśmy szkolenia psychologiczne – tłumaczy Robaszkiewicz.

Na tym nie koniec, bowiem - jak zapowiada rzecznik firmy – Lidl nieustannie pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, które wpłyną na podniesienie komfortu pracy, w tym np. nad przezroczystymi osłonami pleksi, ochraniającymi pracowników w strefie kas, czy wyznaczeniu na podłodze linii kas miejsca obsługi klienta z zachowaniem bezpiecznej odległości.

Tagi: Lidl