biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Handel > Kultowa sieć delikatesów wraca na rynek. Otwiera pierwszy sklep, Polacy bardzo się stęsknili
Sebastian Mikiel
Sebastian Mikiel 21.03.2025 12:14

Kultowa sieć delikatesów wraca na rynek. Otwiera pierwszy sklep, Polacy bardzo się stęsknili

Kultowa sieć delikatesów wraca na rynek. Otwiera pierwszy sklep, Polacy bardzo się stęsknili
fot. IgorGolovniov/shutterstock

Znana i ceniona przez fanów tradycyjnych smaków sieć delikatesów wraca na rynek w nowej odsłonie i z ambitnymi planami. Po sukcesie sprzedaży online nadszedł czas na kolejny krok – otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego, które zaplanowano jeszcze przed Wielkanocą. Jakie nowości czekają klientów? Jakie zmiany wprowadzi firma i jakie ma plany na przyszłość?

Nowa strategia znanej marki – więcej niż sklep internetowy

Na rynku spożywczym ponownie pojawia się dobrze znana sieć delikatesów z żywnością premium, która od lat kojarzona jest z wysokiej jakości produktami inspirowanymi tradycyjną kuchnią mieszczańską. Firma rozpoczęła działalność w czerwcu 2007 roku. Jednak gdy jej zadłużenie osiągnęło 10 milionów złotych, sąd ogłosił upadłość spółki, co miało miejsce 22 czerwca 2021 roku.

Po okresie zawirowań firma wraca w odświeżonej formie, a pierwszym krokiem było uruchomienie sklepu internetowego. Dzięki temu klienci mogą znów cieszyć się wyjątkowymi przetworami, słodyczami, herbatami i kawami, zapakowanymi w eleganckie, ekologiczne opakowania. 

Jednak sprzedaż online to dopiero początek. Marka nie zamierza ograniczać się tylko do e-commerce i sięga po kolejne narzędzia rozwoju. W planach są nowe punkty sprzedaży, unowocześniona oferta oraz świeże podejście do komunikacji z klientami. Czy te działania pozwolą na ponowne zdobycie rynku?

Kultowa sieć delikatesów wraca na rynek. Otwiera pierwszy sklep, Polacy bardzo się stęsknili
ot. Piman Khrutmuang's Images/Canva

Warszawa pierwszym przystankiem na drodze do sukcesu – co to oznacza dla klientów?

Po udanym starcie platformy online firma Krakowski Kredens podjęła decyzję o powrocie do sprzedaży stacjonarnej. To ważny krok, szczególnie dla klientów, którzy cenią sobie możliwość osobistego wyboru produktów i bezpośredni kontakt z marką.

Nowy sklep pojawi się w warszawskim centrum handlowym KEN Center. Lokalizacja ta nie jest przypadkowa – to właśnie tam dawniej funkcjonował sklep firmowy, który miał grono oddanych klientów. Otwarcie planowane jest na kwiecień, a prace aranżacyjne już trwają.

Kultowa sieć delikatesów wraca na rynek. Otwiera pierwszy sklep, Polacy bardzo się stęsknili
fot. KrakowskiKredens/facebook

Jak zapowiada Paulina Vieuxmaire, Członek Zarządu i Dyrektor Generalna Krakowskiego Kredensu:

Obecnie koncentrujemy się na przygotowaniach do kwietniowego otwarcia naszego pierwszego sklepu stacjonarnego w Warszawie. Pierwszy etap prac aranżacyjnych chcemy zakończyć już na początku kwietnia, aby sklep był otwarty przed Wielkanocą dla stałych klientów Galerii KEN. W kolejnych miesiącach, w ramach drugiego etapu projektu, planujemy zaprezentować kolejne zmiany aranżacyjne zapewniające jeszcze lepszą ekspozycję naszego asortymentu.

Czy otwarcie pierwszego sklepu w Warszawie to dopiero początek ekspansji?

Najważniejsza informacja: co dalej z Krakowskim Kredensem?

Dla Krakowskiego Kredensu to dopiero początek nowego rozdziału. Strategia ekspansji zakłada nie tylko rozwój sprzedaży online i otwieranie kolejnych punktów stacjonarnych, ale także rozszerzenie asortymentu.

Wśród nowości, jakie już wkrótce pojawią się w ofercie, znajdziemy wędliny, kiełbasy, sery i wyroby garmażeryjne, które były niegdyś znakami rozpoznawczymi marki. Produkty te będą miały priorytetowe miejsce w nowym asortymencie.

Kultowa sieć delikatesów wraca na rynek. Otwiera pierwszy sklep, Polacy bardzo się stęsknili
Zakupy (Fot. Photo by Tara Clark on Unsplash) 

Co więcej, firma analizuje możliwość otwierania kolejnych lokali. Decyzje na temat tempa rozwoju sieci będą podejmowane w najbliższych miesiącach, ale nie wykluczone, że jeszcze w tym roku Krakowski Kredens otworzy kolejne sklepy w innych miastach Polski.

Czy marka odzyska dawną pozycję na rynku i ponownie zdobędzie serca klientów? Na to pytanie odpowiedź poznamy już wkrótce.

Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: