Biedronka startuje z nową akcją. Promocja świeżych produktów to priorytet
Autor Stanisław Węgrowski - 6 Listopada 2019

Biedronka po Słodziakach i Świeżakach idzie krok dalej. Ma nowy sposób na przyciągnięcie klientów

Biedronka właśnie wystartowała z nową kampanią. Sieć chce zachęcać klientów do kupowania świeżych produktów, takich jak owoce i warzywa. Biedronka chce także promować swoich pracowników jako ekspertów od jakości i świeżości - od teraz to “Świeżoznawcy”.

Biedronka idzie za ciosem

Biedronka zamierza dalej budować swoją pozycję lidera wśród sieci sklepów w obszarze świeżych produktów. Skojarzenia z akcjami “Gang Słodziaków” i “Gang Świeżaków” są jak najbardziej na miejscu - obie kampanie promują zakup świeżych owoców i warzyw. Biedronka coraz bardziej poszerza swoją ofertę świeżych artykułów spożywczych. W sklepach sieci można dostać świeże owoce i warzywa, pieczywo, mięso oraz ryby.

Biedronka sklepem roku

Jakość świeżych produktów w sklepach sieci jest doceniana nie tylko przez konsumentów, ale też ekspertów. W tym roku Biedronka została nagrodzona wyróżnieniem w kategorii “Market Roku” za świeże artykuły spożywcze. Jury doceniło też sieć za kształtowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród dzieci i młodzieży przez kampanie edukacyjne, takiej “Gang Słodziaków” i “Gang Świeżaków”.

Absurd służby zdrowia. Im więcej badań lekarz zleci pacjentom, tym niższą pensję dostanieAbsurd służby zdrowia. Im więcej badań lekarz zleci pacjentom, tym niższą pensję dostanieCzytaj dalej

Współpraca środkiem do celu

Biedronka podkreśla, że dbałość o świeżość jest priorytetem sieci od wielu lat, a efekty są zauważalne dzięki systematycznej pracy, w którą zaangażowanych jest wiele osób. W procesach kontroli uczestniczą rolnicy i dostawcy, pracownicy działu jakości i pracownicy sklepów - Świeżoznawcy. W samym 2018 roku kontrole objęły 6 500 000 opakowań zbiorczych owoców i warzyw. Pracownicy zdobywają specjalistyczną wiedzę o jakości dzięki uczestniczeniu w warsztatach Szkoły Produktów Świeżych. Na przestrzeni ostatnich pięciu lat szkolenia ukończyło 54 tys. pracowników.

- Akcja Świeżoznawcy podkreśla profesjonalną wiedzę naszych pracowników w kategorii produktów świeżych, ich zaangażowanie oraz szczególną rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów. Chcemy, aby nasze sklepy były miejscem pierwszego wyboru dla wszystkich poszukujących owoców i warzyw, które są podstawą codziennych zakupów Polaków - tłumaczy Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu i członkini zarządu sieci Biedronka.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Mięso stało się jedynym składnikiem ciężarnej kobiety. Lekarze mają mnóstwo wątpliwości
  2. Fiat 126p był dumą FSM. Teraz doczeka się swojego następcy, pracują nad nim polscy projektanci
  3. Waloryzacja ma wypchać portfele emerytów. Najbiedniejsi dostaną po 13 tys. zł
  4. Setki osób dostanie 252,38 zł zamiast 500 plus. Ludzie przeoczyli haczyk
  5. Tylko wyniesiesz śmieci. Zapłacisz nawet 5 tys. złotych grzywny
  6. Wspaniała wiadomość dla seniorów, mogą dostać nawet o 250 zł więcej. Muszą spełniać tylko jeden warunek

Następny artykuł Kliknij ten przycisk Google News Trafisz na stronę Wiadomości Google, gdzie w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk "Obserwuj". Kliknij go.