BiznesINFO.pl Finanse Ważne zmiany w PKO BP. Wszyscy klienci dostali komunikat
East News/Marek Bazak

Ważne zmiany w PKO BP. Wszyscy klienci dostali komunikat

18 stycznia 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kłosek

Klienci PKO Banku Polskiego dostali ważny komunikat. Od 1 lutego nadchodzą zmiany w regulaminie świadczenia usług identyfikacji. Sprawdzamy szczegóły.

Zmiana regulaminu w PKO BP

Jak poinformował bank PKO BP , 1 lutego 2024 roku w życie wejdą zmiany w regulaminie. Chodzi przede wszystkim o usługi dotyczące identyfikacji klienta . Zmiany wynikają zarówno z przyczyn wewnętrznych, takich jak udoskonalenie funkcjonowania banku, ale również z konieczności dostosowania się do przepisów. Czego mogą się spodziewać klienci banku? Dzisiejszy komunikat przekazał kilka konkretnych informacji.

Niewiele osób wie o istnieniu tej ulgi podatkowej. Można zaoszczędzić nawet ponad 1500 zł

Weryfikacja e-Tożsamości i nie tylko

Bank PKO BP zapowiada szereg zmian. Jedną z nich jest możliwość skontaktowania się z klientem w celu potwierdzenia, że to on korzysta z e-Tożsamości . Ma to oczywiście wzmocnić bezpieczeństwo danych i funduszy.

Zmiany dotyczą również reklamacji i wypowiedzenia umowy . Jak poinformował bank, ”umowa może zostać wypowiedziana w sytuacjach opisanych w przepisach dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu”.

Reklamację natomiast klienci mogą składać na adres do doręczeń elektronicznych , który powstał w ostatnim czasie. Dzięki temu cały proces odnośnie reklamacji zostanie usprawniony.

Kontakt z klientem PKO BP

PKO poinformował również, że do klientów informacje o wszelkich zmianach regulaminu będą docierać online . Bank może się zatem skontaktować z nami w tej sprawie za pomocą maila, aplikacji mobilnej lub poprzez serwis internetowy . Dzięki temu klienci dowiedzą się o zmianach jak najszybciej.

Świetne wieści dla pracujących, pracodawca nie będzie miał wyjścia. 300 złotych i inne dodatki
Wypowiadasz umowę o pracę? Twoja wypłata może być znacznie niższa
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kłosek

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką Twórczego Pisania i Marketingu Wydawniczego na Uniwersytecie Śląskim. Poprzednie studia ukończyłam z wyróżnieniem na kierunku Kultury Mediów. Kocham książki, którymi interesuję się zarówno od strony czynnej, jak i biernej, co wykorzystuję pisząc powieści, ale również tworząc dla czasopisma ArtPapieru i miesięcznika Kreatywni. Wolne chwile spędzam przy serialach i grach komputerowych.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie