Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Reklama

Reklama

kongres
16.04.2024 15:48 Technologie przyszłości na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Cyfryzacja i technologie to jeden z nurtów przewodnich XVI Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (EEC –  uropean Economic Congress), który odbędzie się w terminie 7-9 maja. Czy grozi nam bunt robotów? Jak uchronić się przed cyberzagrożeniami? Jakie praktyki stosować, aby sztuczna inteligencja przyczyniła się do sukcesu? Na czym polega przemysł 4.0 i jak wykorzystać technologie przyszłości w biznesie?

kongres
15.04.2024 13:40 Zielony kierunek i bezpieczeństwo energetyczne podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Już tylko niespełna miesiąc dzieli nas od XVI Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (EEC – European Economic Congress), który w tym roku zaplanowano na 7-9 maja. Jak co roku agenda wydarzenia po brzegi wypełniona będzie inspirującymi dyskusjami na najbardziej aktualne tematy, którymi żyją Polska, Europa i świat. Swoją obecność podczas kongresu potwierdziło wielu decyzyjnych polityków, menedżerów dużych firm, przedsiębiorców, ekspertów, naukowców, młodych aktywistów i ludzi mediów.Tegoroczna odsłona wydarzenia wyjdzie naprzeciw najbardziej palącym kwestiom związanym z klimatem i zrównoważoną gospodarką. Polityka klimatyczna i technologie dla klimatu, skuteczna dekarbonizacja i odpowiedzialny recykling, ESG i greenwashing, ochrona lasów i kryzys wodny – podczas kongresowych dni słowo „zielony” pojawi się w rozmowach wielokrotnie. Jak ustalenia globalnego szczytu klimatycznego (COP 28) wpłyną na europejską i światową gospodarkę? Czy będzie ona w stanie udźwignąć nowe wymagania? Jak inicjować i zasilać prośrodowiskowe inwestycje, przebudowywać biznesy w duchu zrównoważonego rozwoju i jaką rolę odgrywają w tym wszystkim państwa, duże podmioty, firmy sektora finansowego, nowe zawody, a także nowe technologie? Lista pytań, które stawia kongresowa agenda, jest długa.

billboardy
10.09.2023 21:17 Czeka nas zalew reklam. Powód? Coraz większe korki

Billboardy straciły na znaczeniu? Nie. Rynek rośnie z każdym rokiem i nawet marki z wieloletnią tradycją, które do tej pory nie reklamowały się w ten sposób, stawiają swoje pierwsze wielkoformatowe banery. Specjaliści od reklamy zewnętrznej wykorzystują choćby fakt, że miasta rozrastają się. Potencjalni klienci stoją w korkach i… z billboardów mogą dowiedzieć się np. tego, że przewoźnik kolejowy ma dla nich ciekawą ofertę, która pozwoli uniknąć tracenia czasu. Pomaga też sztuczna inteligencja, która jest w stanie zmienić przekaz reklamowy np. w zgodzie z warunkami pogodowymi. 

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
29.08.2023 12:51 Influencerzy na celowniku. UOKiK nakłada gigantyczne kary

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów najwyraźniej postanowił wziąć się na poważnie za problemy związane z influencerami. Nałożono bowiem gigantyczne kary na trójkę influencerów za kryptoreklamę.

Maciej Musiał
08.07.2023 14:03 Maciej Musiał i Maffashion skazani. Zapadł wyrok w sprawie reklamowania alkoholu

Aktor Maciej Musiał i influencerka Julia "Maffashion" Kuczyńska zostali skazani na grzywny za promowanie mocnych alkoholi, informują wirtualnemedia.pl.

pan ze stocka lekarz
02.01.2023 14:03 Koniec z odgrywaniem lekarza w reklamach wyrobów medycznych

Z początkiem stycznia zaczął obowiązywać zakaz reklamowania produktów medycznych przez farmaceutów i lekarzy oraz aktorów, którzy ich udają. To efekt ustawy o wyrobach medycznych, która weszła w życie w kwietniu 2022 roku.Zakaz dotyczy zarówno spotów reklamowych, jak i billboardów. Kampanie edukacyjne nie są objęte tymi przepisami.

Image 20211104 185329 (1)
01.11.2021 01:00 Zniesiono limit 12-minutowego bloku reklamowego na godzinę. Oznacza to jeszcze więcej reklam w telewizji

Z początkiem listopada przestał obowiązywać w telewizji i radiu ustawowy limit 12 minut reklamy w godzinie. Oznacza to, mniej filmów i programów, a jeszcze więcej reklam, które i tak już teraz wielu irytuje.Zdaniem ekspertów z domów mediowych nowe zapisy pozwalają telewizjom na większą elastyczność w zarządzaniu czasem reklamowym, ale w praktyce nie mogą one pozwolić sobie na znaczne wydłużenie bloków reklamowych, bo wtedy będą musiały mierzyć się z odpływem widowni, a na to nadawcy nie mogą sobie pozwolić.

ball-563961 1920
01.06.2021 02:00 Prawo do satysfakcji z zakupu jest święte. Chronią je rękojmia oraz gwarancja

Choć wszechobecne reklamy sugerują, że jest inaczej, to jednak nie każdy zakup przynosi oczekiwaną satysfakcję. Najpopularniejszymi narzędziami służącymi reklamacji takiego wyrobu są rękojmia oraz gwarancja. Nie są to procedury tożsame.W przypadku zakupu uszkodzonego (wadliwego) towaru konsument ma prawo skorzystać z instrumentu ochrony, jakim jest reklamacja. Może to zrobić na podstawie zarówno rękojmi, jak i w ramach gwarancji. Instrumenty te jednak nie są tożsame.

change-4056014 1920
22.05.2021 02:00 Czym jest rebranding i jak go przeprowadzić?

Rebranding to modyfikacja marki lub jej elementów składowych mająca na celu niejako odświeżenie doskonale znanej już marki, skojarzenie jej z nowymi cechami czy też podkreślenie zmian zachodzących w firmie lub w obrębie jej produktów lub usług. Na czym więc polega rebranding, jak powinien przebiegać, ile kosztuje i jakie korzyści przynosi?Z artykułu dowiesz się: Co to jest i na czym polega rebranding?Jak powinien być prowadzony rebranding marki?Czy rebranding marki jest kosztowny?Co marka może zyskać dzięki rebrandingowi?

communication-skills-3224425 1920
21.05.2021 02:00 Popyt na usługi PR rośnie jak na drożdżach. Już nawet małe firmy szukają specjalistów od komunikacji z rynkiem.

Popyt na działania Public Relations (PR), nawet pomimo pandemii, z roku na rok jest coraz większy. We współczesnej gospodarce każda firma, prócz podstawowej aktywności, musi zadbać o skuteczną, profesjonalną komunikację z rynkiem. Według ostatniego rankingu miesięcznika Press łączne przychody największych, działających na polskim rynku agencji Public Relations (PR) w 2019 roku przekroczyły rekordową kwotę 247 mln zł i były o ponad 2 proc. wyższe niż rok wcześniej.

background-2709638 1920
20.05.2021 02:00 Reklama podprogowa - wykorzystanie informacji podprogowych w marketingu

Treści zawarte w reklamie oraz sposoby jej przedstawienia bezsprzecznie wpływają na odbiorcę. Mogą wywoływać ciekawość lub nawet rozdrażnienie, w konsekwencji zachęcając kogoś do zakupu lub wywołując wręcz przeciwny skutek. A co z treściami, które oddziałują na nasz umysł, a są niewidoczne?