Lidl w Polsce stawia na rozwój. We wtorek pisaliśmy o tym, że sieć inwestuje prawie cały dochód w innowacje i rozwój swojej sieci sprzedaży i dystrybucji, a kolejny dzień przynosi na to dobitny dowód. Niebawem Lidl uruchomi bowiem 11. centrum dystrybucyjne sieci, które zlokalizowane będzie w Stargardzie w Zachodniopomorskiem.Obecnie w placówce trwają procesy rekrutacyjne. Finalnie na miejscu Lidl chce zatrudniać ponad 150 osób. Wydawałoby się, że to całkiem niedużo, porównując ogrom budowli, którą widać na nagraniach Lidla. Jednakże należy pamiętać, że w centrum tym znajdować się będą przede wszystkim tam towary, które trafiać będą do kolejnych sklepów sieciówki.
O pomyśle wprowadzenia przez Kaufland nowych ekranów w sklepie, poinformował portal wiadomoscihandlowe.pl. Sieć zaczyna tym samym szerszą transofrmację swoich placówek handlowych w Polsce w stronę bardziej cyfrową.
Biedronka, która zatrudnia w Polsce aż 65 tys. osób, postanowiła zwiększyć jeszcze bardziej liczebość swojej załogi. Zgodnie z informacjami podanymi przez portal Gazeta.pl Jeronimo Martins Polska, właściciel dyskontu, wypuścił spoty zachęcające pracowników ze wschodu do pracy w swojej sieciówce. Materiały te kierowane są do najliczniejszej grupy migrantów zarobkowych w Polsce - Ukraińców.Na nagraniach występują przede wszystkim właśnie Ukraińcy, którzy od lat pracują już w sklepach sieci Biedronka. Ci wypowiadają się w pozytywach o swojej pracy. Mówią m.in. o tym, że dzięki firmie mieli mniej problemów z załatwianiem karty stałego pobytu, chwalą także paczki, które otrzymywali na święta, ale również inne udogodnienia.
Ceny podstawowych produktów spożywczych i chemicznych w dyskontach rosną - zarówno w ujęciu miesięcznym, jak i rocznym, wynika z analiz portalu Dla Handlu. Najtańsza jest wciąż Biedronka, najbardziej podrożały zaś produkty w Lidlu.