BiznesINFO.pl
biznes-info-640x433

Biznesinfo.pl

Kaufland bardzo się zmieni. Gdy klienci znowu tam wejdą, będą wyjątkowo zaskoczeni

9 Sierpnia 2019

Autor tekstu:

Kasper Starużyk

Sieć sklepów Kaufland zamierza wprowadzić w swoich sklepach ekrany Digital Signage, które mają pozwolić na lepszą personalizację reklam, a co za tym idzie, lepszą informację dla klientów o promocjach sklepu.

O pomyśle wprowadzenia przez Kaufland nowych ekranów w sklepie, poinformował portal wiadomoscihandlowe.pl. Sieć zaczyna tym samym szerszą transofrmację swoich placówek handlowych w Polsce w stronę bardziej cyfrową. 

Kaufland już testował Digital Signage 

Do tej pory ekrany Digital Signage były testowane w dwóch polskich sklepach sieic Kaufland. Z ekranów korzystać mogli klienci Kauflanda w Zabrzu i Tarnowie.

Testy technologiczne jak i reakcje klientów na nowe rozwiązanie usatysfakcjonowały zarząd sieci, stąd decyzja o wzdrożeniu systemu w pozostałych placówkach. 

39 sklepów Kaufland z nową technologią 

Na większą digitalizacje sklepów Kaufland będą mogli liczyć mieszkańcy 39 miast, w których ulokowane są placówki handlowe niemieckiej sieci. Sieć nie ukrywa, że docelowo zamierza wprowadzić tę technologię we wszystkich swoich sklepach na terenie Polski. 

Do czego mają służyć ekrany Digital Signage? 

Biuro prasowe Kauflanda dla portalu "wh" odpowiedziały, że najważniejszym zadaniem ekranów ma być personalizacja reklam kierowanych do klientów. Dokładnie sieci zależy na tym, aby klienci mogli dowiedzieć się więcej o promocjach w danym sklepie czy też mieście. Ekrany mają informować klientów o ofercie poszczególnych działów. W jednym sklepie będzie ich rozlokowanych nawet około 20. 

Przy wyjściu ze sklepu każdy klient będzie mógł dowiedzieć się jakie promocje market przewiduje na kolejny tydzień, co ma mu pozwolić na lepsze ułożenie planu zakupów.

Tagi:

dyskont

Kasper StarużykAutor

Redaktor naczelny Biznesinfo. Wcześniej w Bankier.pl, gdzie zajmował się wyszukiwaniem najciekawszych informacji gospodarczych z Polski i świata. Dziennikarską pasję odkrył na festiwalu reklamowym Golden Drum w Słowenii. Absolwent ekonomii na wydziale prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego i międzynarodowych stosunków gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a także copywritingu w Szkole Mistrzów Reklamy. Miłośnik historii Hanzy i Morza Bałtyckiego.

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: kasper.staruzyk@biznesinfo.pl

Podobne artykuły

Polska i Świat

Oszustwo na „policyjną” akcję. 94-latek przekazał w reklamówce 652 tys. zł

Czytaj więcej >
Canva / trevmo64

Polska i Świat

Koniec browaru w Leżajsku. Powodem reorganizacja firmy

Czytaj więcej >

Polska i Świat

Szykuje się nowe świadczenie. Dostaną rodziny poległych mundurowych

Czytaj więcej >

Polska i Świat

Ceny chleba i smakołyków w cukierniach już niedługo powinny się znacząco obniżyć

Czytaj więcej >

Polska i Świat

Chciała zaadoptować kota. W efekcie straciła 760 tys. dolarów

Czytaj więcej >
Śmieciarka we Wrocławiu uprowadzona

Polska i Świat

Zmowa przetargowa firm wywożących śmieci. Zapłacą gigantyczną karę

Czytaj więcej >