Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > PKP wprowadza rewolucję w rezerwacjach. Klienci czekali na to od lat
Stanisław Węgrowski
Stanisław Węgrowski 25.11.2019 01:00

PKP wprowadza rewolucję w rezerwacjach. Klienci czekali na to od lat

biznes-info-640x433
Biznesinfo.pl

PKP Intercity długo nie ułatwiało życia swoim klientom. Wybieranie miejsc w pociągach było nieprzejrzyste - wynika to z rozłożenia numeracji siedzień w wagonach. Dla przykładu miejsce nr 75 jest obok miejsca nr 77, a fotel nr 57 przed nr 44 - miejsca są dosyć dziwnie rozłożone.

PKP Intercity wprowadza nowy sposób rezerwacji

Jednak teraz ma się to zmienić za sprawą nowego systemu rezerwacji. Podczas zamawiania biletu przez internet wyświetla się nam podgląd wagonu i możemy wybrać dokładnie te miejsca, które nas interesują. Do tej pory pasażerowie mogli wybierać tylko stronę (od okna lub korytarza), więc jest to spory przeskok.

Jak podaje portal finanse.wp.pl, udogodnienie działa przy rezerwacji przejazdów od 15 grudnia. To właśnie wtedy zacznie obowiązywać nowy rozkład jazdy. Poniżej przykładowy podgląd podczas wybierania miejsc przez portal PKP Intercity:

O nadchodzącej zmianie w systemie rezerwacji PKP Intercity poinformowało już w połowie 2019 roku. Wówczas mówiło się o udostępnieniu nowej aplikacji jeszcze przed listopadem. Pojawiła się małe opóźnienie, jednak teraz system jest już dostępny dla klientów.

Do tej pory PKP Intercity zapowiadało, że w pierwszym etapie udogodnienie ma obejmować pociągi obsługiwane przez składy Pendolino, Dart i Flirt, jednak docelowo ma dotyczyć wszystkich połączeń.

Tagi: PKP