Bank PKO BP
pko bp materiały prasowe
Autor Julian Bakuła - 29 Lipca 2020

PKO BP wprowadza nową funkcję przy robieniu przelewów. Możesz się porządnie zdziwić

PKO BP wprowadził nową funkcję w aplikacji mobilnej IKO. Usługa spodoba się miłośnikom nowych technologii. Nowa funkcja oferuje naprawdę zadziwiające możliwości. Rozumie więcej, niż się spodziewacie.

PKO BP wprowadziło funkcję ułatwiającą wykonywanie przelewów

Jak donosi portal dobreprogramy.pl, PKO BP wprowadziło nową funkcję dostępną dla klientów korzystających z aplikacji mobilnej IKO. Klienci banku mogą wykonywać przelewy za pomocą poleceń głosowych. Testowana od maja 2020 usługa asystenta głosowego póki co dostępna jest dla użytkowników telefonów i tabletów z systemem Android, ale trwają prace nad wdrożeniem jej także dla systemu Apple iOS.

Usługa dostępna jest po zalogowaniu się do aplikacji IKO, nie włączymy jej zatem z ekranu skrótów. Aby ją aktywować, musimy udzielić aplikacji dostępu do mikrofonu. Asystent głosowy wykona wtedy za nas wypowiedziane na głos polecenie przelewu do odbiorcy zdefiniowane lub nowego na konto albo na telefon, jak również sprawdzi za nas stan konta, wyświetli historię transakcji, doładuje telefon oraz wyświetli i podyktuje głosowo kod Blik.

W czwartek kupisz w Biedronce 4 produkty. Piąty dowolny dostaniesz za darmoW czwartek kupisz w Biedronce 4 produkty. Piąty dowolny dostaniesz za darmoCzytaj dalej

DZISIAJ GRZEJE:
1. Nie żyje aktorka znana z seriali z TVP i Polsatu. Miała 47 lat
2. Zmiany dotyczące emerytur jeszcze nie są pewne. Jednak rząd zaciska pasa, seniorzy też będą musieli?
3. Prowadzący "Dzień Dobry TVN" padł ofiarą oszustów, bardzo przykre. O wszystkim opowiedział, ostrzega innych

Nowa usługa oferowana przez PKO BP może was zadziwić

Jak zauważa portal dobreprogramy.pl, asystent głosowy udostępniony klientom PKO BP w aplikacji IKO oferuje naprawdę zdumiewające możliwości. Wirtualny pomagier PKO BP rozumie język naturalny, co oznacza, że nie musimy zwracać się do niego z użyciem oficjalnych terminów stosowanych na stronach bankowości internetowej, lecz wystarczy, że wypowiemy się w sposób kolokwialny, np. mówiąc "pchnij hajs", a polecenie zostanie wykonane.

PKO BP jest już drugim bankiem na polskim rynku, który wprowadził taką usługę. Wcześniej uczynił to Millenium Bank, wprowadzając wykonującego polecenia głosowe dotyczące transakcji chatbota Milla. Na świecie tego rodzaju usługi dynamicznie zyskują na popularności. Jak podaje Business Insider, do roku 2022 z bankowych asystentów głosowych będzie korzystać 31 proc. obywateli USA.

500 plus w Lidlu. Niemiecka sieciówka rusza z własnym programem500 plus w Lidlu. Niemiecka sieciówka rusza z własnym programemCzytaj dalej

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Media przekazały najgorszą wiadomość. Nie mogli nic zrobić, niestety nie żyje
  2. Rośnie liczba zakażeń w Europie. Powrót obostrzeń w niektórych krajach
  3. Katastrofa kolejowa za granicą. Sceny jak z horroru
  4. Polacy zaczęli niemal masowo kupować dwa produkty. Hurtownie nie nadążają
  5. Trwają poszukiwania wyjątkowego Polaka. Czeka na niego ponad milion zł, niesamowita wiadomość
  6. Przyjmiesz spadek, a bank weźmie się nawet za twoją pensję. Możesz wpaść w spore tarapaty
  7. Królikowski szaleje z dziewczyną na wystawnych kolacjach. Wszyscy zwrócili uwagę na piękny pierścionek, aktorka od razu odpowiedziała
Rząd wprowadził kolejne zmiany w obostrzeniach. Obowiązują od dzisiajRząd wprowadził kolejne zmiany w obostrzeniach. Obowiązują od dzisiajCzytaj dalej

Koniecznie obejrzyj nieziemsko prosty i szybki przepis na przepyszny posiłek!

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News