Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Netto odpowiada na nowe obostrzenia. Sieć wydłuża godziny pracy swoich sklepów
Kamila Jeziorska
Kamila Jeziorska 22.03.2022 08:26

Netto odpowiada na nowe obostrzenia. Sieć wydłuża godziny pracy swoich sklepów

Netto będzie pracować dłużej. Natychmiastowa reakcja na obostrzenia.
Wikimedia, MOs810, CC BY-SA 3.0

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego Netto podjął taką decyzję

  • Jakie będą godziny pracy sklepów Netto

  • Jakie godziny pracy przygotował Lidl i Biedronka

Netto wydłuża godziny pracy

Netto to kolejna sieć sklepów, która podjęła decyzję o wydłużeniu czasu pracy w okresie przedświątecznym. Jako pierwsze na taką decyzję zdecydowali się dwaj giganci polskiego rynku - Lidl i Biedronka. Jaki pomysł ma Netto?

Netto informuje, że nowe godziny pracy obowiązują od 29 marca do 2 kwietnia, a zatem jedynie w okresie przedświątecznym. W tych dniach klienci duńskich dyskontów będą mogli zrobić zakupy od godz.: 6:00 do północy.

"Wydłużenie godzin pracy pozwoli na zwiększenie bezpieczeństwa klientów, ponieważ ich liczba rozłoży się w dłuższym czasie funkcjonowania placówek. Dłuższy czas otwarcia sklepów to także wygoda dla zapominalskich, którzy na ostatnią chwilę będą musieli zrobić szybkie zakupy" - informuje sieć w komunikacie prasowym.

Netto prognozuje, że w okresie przedświątecznym ruch w sklepach będzie większy niż dotychczas. Wydłużone godziny pracy to efekt wprowadzonych niedawno obostrzeń, które zwiększają limity klientów w sklepach oraz zamykają inne gałęzie handlu.

Netto i inne sklepy będą dłużej pracować

Na podobny krok zdecydowały się Biedronka i Lidl. Portugalska i niemiecka sieć sklepów zdecydowały się na wprowadzenie możliwości zrobienia zakupów przez 24 godziny w wybranych placówkach. Ich listę można znaleźć na stronie internetowej każdego ze sklepów.

Lidl w komunikacie prasowym podkreślił, że obecna sytuacja wymaga natychmiastowych rozwiązań. Działania podjęte przez Lidl Polska podyktowane są dobrem i bezpieczeństwem klientów.

Z kolei pracownik Biedronki w rozmowie z Business Insider podkreślił, że w przypadku radykalnych obostrzeń, sieć sklepów zawsze startuje z Akcją 24h. Dzięki temu klienci mogą robić zakupy wtedy, kiedy mogą, a jednocześnie czuć się bezpiecznie.

Przypomnijmy, że ze względu na sytuację epidemiczną w kraju rząd zdecydował się zamknąć sklepy meblowe oraz budowlane, zwiększyć limity klientów w sklepie oraz zawiesić działalność salonów kosmetycznych i fryzjerskich. Jednocześnie obowiązują obostrzenia wprowadzone 20 marca.