
Szykują się zasadnicze zmiany w Lidlu. Sklep ma pomysł jak przyciągnąć znacznie więcej klientów
Lidl przejdzie prawdziwą rewolucję i wprowadzi nową strategię. Z uwagi na pandemię sieć handlowa pragnie skupić się na jednej, konkretnej grupie klientów. Nowy plan działania zostanie uzupełniony o zmiany w składzie zespołu cenowego.
Lidl w obliczu zmian
Lidl stanie się bardziej konkurencyjny cenowo, a wszystko dzięki nowej strategii. Niemiecka sieć handlowa skupi się w pierwszej kolejności na klientach, którzy posiadają kartę Lidl Plus. Nowe podejście to reakcja na coraz bardziej widoczny koronawirusowy kryzys gospodarczy. Zdaniem specjalistów z branży wielu klientów ograniczy wydatki i sięgnie po tańsze produkty – podają wiadomoscihandlowe.pl.
Uzupełnieniem nowej strategii są zmiany personalne w zespole cenowym. Dyrektor Jan Bock przestanie zarządzać zakupami na terenie Niemiec i będzie od tej pory odpowiedzialny za rynki w Belgii, Czechach, Irlandii, Holandii i na Słowacji. Nowym kierownikiem zakupów w Niemczech będzie natomiast Dominika Kubisch.
Nowe stanowisko przypadło także Christophowi Pohlowi, który oprócz dowodzenia segmentem w Wielkiej Brytanii, będzie odpowiadał również za międzynarodowy dział zaopatrzenia. Wśród jego zadań znajdą się kluczowe działania, dzięki którym konkurencyjność Lidla na rynku wzrośnie – ma koncentrować się przede wszystkim na rozwoju marek własnych, kategorii owoców i warzyw oraz łańcuchu dostaw.
DZISIAJ GRZEJE:
1. Rząd właśnie wprowadził 4 bardzo ważne zmiany dot. emerytur. Tarcze antykryzysowe rządu kryją nowe przepisy
2. Majątek nowej prezes Sądu Najwyższego zwala z nóg. Ujawniamy
Co ma wpływ na ceny produktów w Lidlu?
Lidl to niemiecka sieć handlowa, popularna również w Polsce z uwagi na niską cenę oferowanych produktów. W kwestii ustalania wartości poszczególnych artykułów Lidl przestrzega tzw. zalecanej ceny detalicznej (RRP), podobnie jak inni sprzedawcy detaliczni. Stąd niewielka rozbieżność cen w Lidlu, która zazwyczaj nie przekracza 10 proc. – podaje radom24.pl.
Na niskie ceny produktów w Lidlu ma wpływ także fakt, że sieć handlowa posiada wiele marek własnych, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów (Alesto, Agrus, Kuchnia Lidla.pl itp.). Co więcej, Lidl korzysta z własnej piekarni i współpracuje z lokalnymi dostawcami produktów mlecznych i mięsnych, co korzystnie wpływa na ceny artykułów.
ZOBACZ TAKŻE:
- Czarna wizja jasnowidza Jackowskiego. Zacznie się nagle, wszystkich nas zaskoczy
- Pielgrzymka na Jasną Górę zatrzymana. Interweniowała policja, wiele osób oburzonych
- IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
- 1200 zł dla 50 tys. Polek. Po pieniądze wystąpić mogą też mężczyźni
- Czekają nas znaczne zmiany w wywozie śmieci. Segregacja nie będzie konieczna dla części Polaków
- 5 turystów tragicznie zginęło, tylko odpoczywali na plaży. Sąd wydał wyrok, milionowe odszkodowania
