Lidl zmienia strategię cenową
Unsplash/K. Mitch Hodge
Autor Maria Glinka - 28 Maja 2020

Szykują się zasadnicze zmiany w Lidlu. Sklep ma pomysł jak przyciągnąć znacznie więcej klientów

Lidl przejdzie prawdziwą rewolucję i wprowadzi nową strategię. Z uwagi na pandemię sieć handlowa pragnie skupić się na jednej, konkretnej grupie klientów. Nowy plan działania zostanie uzupełniony o zmiany w składzie zespołu cenowego.

Lidl w obliczu zmian

Lidl stanie się bardziej konkurencyjny cenowo, a wszystko dzięki nowej strategii. Niemiecka sieć handlowa skupi się w pierwszej kolejności na klientach, którzy posiadają kartę Lidl Plus. Nowe podejście to reakcja na coraz bardziej widoczny koronawirusowy kryzys gospodarczy. Zdaniem specjalistów z branży wielu klientów ograniczy wydatki i sięgnie po tańsze produkty – podają wiadomoscihandlowe.pl.

Uzupełnieniem nowej strategii są zmiany personalne w zespole cenowym. Dyrektor Jan Bock przestanie zarządzać zakupami na terenie Niemiec i będzie od tej pory odpowiedzialny za rynki w Belgii, Czechach, Irlandii, Holandii i na Słowacji. Nowym kierownikiem zakupów w Niemczech będzie natomiast Dominika Kubisch.

Auto spalinowe, czy może jednak elektryczne? Wystarczy spojrzeć w liczby, wszystko się kalkulujeAuto spalinowe, czy może jednak elektryczne? Wystarczy spojrzeć w liczby, wszystko się kalkulujeCzytaj dalej

Nowe stanowisko przypadło także Christophowi Pohlowi, który oprócz dowodzenia segmentem w Wielkiej Brytanii, będzie odpowiadał również za międzynarodowy dział zaopatrzenia. Wśród jego zadań znajdą się kluczowe działania, dzięki którym konkurencyjność Lidla na rynku wzrośnie – ma koncentrować się przede wszystkim na rozwoju marek własnych, kategorii owoców i warzyw oraz łańcuchu dostaw.

DZISIAJ GRZEJE:
1. Rząd właśnie wprowadził 4 bardzo ważne zmiany dot. emerytur. Tarcze antykryzysowe rządu kryją nowe przepisy
2. Majątek nowej prezes Sądu Najwyższego zwala z nóg. Ujawniamy

Co ma wpływ na ceny produktów w Lidlu?

Lidl to niemiecka sieć handlowa, popularna również w Polsce z uwagi na niską cenę oferowanych produktów. W kwestii ustalania wartości poszczególnych artykułów Lidl przestrzega tzw. zalecanej ceny detalicznej (RRP), podobnie jak inni sprzedawcy detaliczni. Stąd niewielka rozbieżność cen w Lidlu, która zazwyczaj nie przekracza 10 proc. – podaje radom24.pl.

Prawo jazdy zostawisz w domu, wystarczy jedna tablica rejestracyjna. Idą ogromne zmiany w prawie, kierowcy będą uradowaniPrawo jazdy zostawisz w domu, wystarczy jedna tablica rejestracyjna. Idą ogromne zmiany w prawie, kierowcy będą uradowaniCzytaj dalej

Na niskie ceny produktów w Lidlu ma wpływ także fakt, że sieć handlowa posiada wiele marek własnych, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów (Alesto, Agrus, Kuchnia Lidla.pl itp.). Co więcej, Lidl korzysta z własnej piekarni i współpracuje z lokalnymi dostawcami produktów mlecznych i mięsnych, co korzystnie wpływa na ceny artykułów.

Największa i najniższa emerytura w Polsce. Znamy już kwoty, jedną od drugiej dzieli ogromna przepaśćNajwiększa i najniższa emerytura w Polsce. Znamy już kwoty, jedną od drugiej dzieli ogromna przepaśćCzytaj dalej

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Czarna wizja jasnowidza Jackowskiego. Zacznie się nagle, wszystkich nas zaskoczy
  2. Pielgrzymka na Jasną Górę zatrzymana. Interweniowała policja, wiele osób oburzonych
  3. IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
  4. 1200 zł dla 50 tys. Polek. Po pieniądze wystąpić mogą też mężczyźni
  5. Czekają nas znaczne zmiany w wywozie śmieci. Segregacja nie będzie konieczna dla części Polaków
  6. 5 turystów tragicznie zginęło, tylko odpoczywali na plaży. Sąd wydał wyrok, milionowe odszkodowania

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News