Wyszukaj w serwisie
BiznesINFO.pl > Handel > Lidl idzie coraz mocniej w zdrową żywność. Niemiecki dyskont zaprezentował ofertę dla dzieci
Wiktoria Pękalak
Wiktoria Pękalak 22.03.2022 08:27

Lidl idzie coraz mocniej w zdrową żywność. Niemiecki dyskont zaprezentował ofertę dla dzieci

Lidl wprowadza całkiem nowy produkt
flickr/Elliott Brown, (CC BY-SA 2.0)

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jaki nowy produkt pojawi się w Lidlu

  • Co jest wyjątkowego w nowym produkcie Lidla

  • O jakie produkty niemiecka sieć będzie poszerzała asortyment

Lidl poszerza ofertę

Osoby, które muszą przestrzegać określonych diet, nie mają lekko. Producenci faszerują artykuły spożywcze wszystkim, co tylko możliwe, sprawiając, że wiele produktów staje się nieodpowiednia dla osób chorych, tych dbających o linię lub najmłodszych. Lidl doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego co jakiś czas w ofercie pojawia się nowy produkt, który spełnia oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

Tym razem w sklepach Lidla pojawi się przysmak z dzieciństwa wielu osób - serek homogenizowany. Ten jest jednak wyjątkowy, ponieważ w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku serków nie jest po brzegi wypchany cukrem.

BIO Serek homogenizowany w Lidlu

Już niedługo w sklepach Lidl klienci znajdą BIO serek homogenizowany dedykowany dzieciom pod marką Pilos, w ramach linii Piratki. Największą zaletą tego produktu jest bardzo prosty skład i zero cukru. W serku homogenizowanym marki Pilos nie znajdziemy też substancji zagęszczających, konserwantów, ani sztucznych aromatów i barwników. Za słodki smak serka odpowiadać będzie BIO syrop z agawy.

Składniki wykorzystane do produkcji serka pochodzą z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych i kupimy go już za 1,99 zł/120 g/1 szt.

Lidl przypomina, że serek można jeść na wiele sposobów, mimo że także bez dodatków smakuje wspaniale. Możemy wykorzystać go też jako dodatek do wielu potraw i deserów. Świetnie sprawdzi się też rozsmarowany na naleśnikach.

Lidl zaproponuje nowe produkty

Lidl już dawno zapowiadał, że powiększy ofertę produktów. Wśród nowych artykułów spożywczych mają znaleźć się kolejne produkty zwane szeroko ekologicznymi - nie tylko na Ryneczku Lidla, ale także w wielu innych kategoriach, jak na przykład: pieczywo, nabiał (a także alternatywy dla nabiału, takie jak napoje roślinne), miody, słone przekąski, makarony, dżemy, kawa, herbata i inne.

– Nieustanie rozszerzamy ten asortyment i dopasowujemy go do obecnych trendów. Obecnie ok. 25 produktów z Ryneczku Lidla posiada certyfikat bio – Aleksandra Robaszkiewicz, head of corprorate communications and CSR w sieci Lidl. – W ramach organizowanych przez nas tygodni tematycznych, takich jak np. Tydzień Zdrowia czy Tydzień Wege, klienci mają dostęp do jeszcze szerszej oferty bio produktów – dodała.

Tagi: Lidl