BiznesINFO.pl Handel Biedronka ze specjalnym Mikołajkowym prezentem. Wielu osób bez wątpliwości bardzo się uciszy
ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Biedronka ze specjalnym Mikołajkowym prezentem. Wielu osób bez wątpliwości bardzo się uciszy

7 listopada 2020
Autor tekstu: Maria Glinka

Biedronka z myślą o pracownikach

Biedronka postanowiła w szczególny sposób zadbać o swoich pracowników w tym trudnym czasie pandemii, kiedy na ich barkach spoczywa wiele dodatkowych obowiązków związanych z reżimem sanitarnym. Z uwagi na zmianę godzin otwarcia poszczególnych placówek niektórzy pracownicy wracają do domów znacznie później. Część zatrudnionych musi pracować również w nocy, jeżeli oddział funkcjonuje w trybie całodobowym.

Całe to zaangażowanie nie umknęło uwadze Jeronimo Martins, który zarządza siecią sklepów Biedronka. Wiadomości Handlowe podają, że z okazji Mikołajek pracodawca planuje przygotować specjalną imprezę online.

- Przygotowaliśmy dla Was mnóstwo atrakcji: koncerty, występy i konkursy z nagrodami. Już teraz zarezerwuj czas, bo będzie się działo! – przekonują organizatorzy Mikołajek w Biedronce.

Biedronka zaprosi znane gwiazdy polskiej estrady

Biedronka przekazała, że w specjalnym koncercie wezmą udział Beata Kozidrak i Zenon Martyniuk. Z okazji Mikołajek pracownicy będą mogli obejrzeć także premierowy skecz kabaretu Ani Mru Mru.

Biedronka szacuje, że Mikołajki online mogą okazać się największą imprezą pracowniczą w całym kraju. Według oficjalnych wyliczeń portugalski dyskont zatrudnia ponad 70 tys. osób. W imprezie zaplanowanej na 6 grudnia 2020 r. będą mogli wziąć udział wszyscy pracownicy sieci handlowej Biedronka, pod warunkiem że przekażą swoje dane osobiste (imię i nazwisko) oraz numer SAP.

1 . Blisko 10 tys. Polaków wkrótce może dostać specjalne wezwanie. Powód będzie zaskoczeniem 2 . Polityk PiS o Dulkiewicz: "Co za dz * * * * się tak rozkraczyła?". Niewiarygodny skandal 3. Wystarczy że odbierzesz SMS, bez żadnych podejrzeń. Konsekwencje będą opłakane

Biedronka umacnia się na pozycji lidera wśród sieci handlowych

Biedronka pojawiła się na polskim rynku w 1995 r. Obecnie sklepów pod tym szyldem jest 3031. Oddziały są zlokalizowane w ponad 1100 miejscowościach w różnych częściach kraju. Biedronka od lat cieszy się zaufaniem polskich konsumentów i uchodzi za jednego z liderów rynku handlowego. Jej głównym konkurentem pozostaje Lidl.

W tym roku Biedronka otrzymała tytuł Top Marka 2020 w rankingu organizowanym przez magazyn „Press” oraz „Press-Service” dla najsilniejszej komunikacyjnie marki wśród wszystkich sieci handlowych. Spośród sklepów wybierana jest ta firma, która prezentuje najbardziej przekonującą i solidną strategię komunikacyjną. Biedronka została uhonorowana tą nagrodą już po raz ósmy.

W jaki sposób Biedronka stara się dotrzeć do klientów i partnerów? W tym pandemicznym roku Biedronka postawiła na szybkie działania komunikacyjne i nowe, zdigitalizowane formy współpracy z mediami. Dzięki tym aktywnościom Biedronka odnotowała wzrost liczby publikacji o 90 proc. Przełożyło się to na wzrost pozytywnego postrzegania marki o 6,2 proc.

Obserwuj nas w
autor
Maria Glinka

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych i studentka dziennikarstwa na UW. Pierwsze doświadczenia w branży dziennikarskiej zdobywała w stacji TVN i na portalu Euractiv. Wielbicielka filmów Alejandro Innaritu, reportaży książkowych i filmowych, zwłaszcza na temat polityki oraz społecznych problemów w wymiarze globalnym i lokalnym.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie