Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Zgubiłeś kartę Moja Biedronka? Wiemy, co trzeba zrobić
Zuzanna Kłosek
Zuzanna Kłosek 24.03.2024 14:52

Zgubiłeś kartę Moja Biedronka? Wiemy, co trzeba zrobić

Biedronka
Fot. redakcja serwisu

Klienci Biedronki doskonale wiedzą, że warto mieć przy sobie kartę lojalnościową tego sklepu. Wiele promocji dostępnych jest tylko dla jej właścicieli. Co jednak zrobić, kiedy zgubimy kartę? Biedronka odpowiada.

Jak wyrobić kartę Moja Biedronka?

Aby cieszyć się jeszcze niższymi cenami w Biedronce, powinniśmy w pierwszej kolejności wyrobić kartę lojalnościową Moja Biedronka. Jest to bardzo proste, a w dodatku całkowicie bezpłatne. O sam ”plastik” wystarczy zapytać personel dowolnego sklepu, a później aktywować kartę. Możemy to zrobić na trzy sposoby: telefonicznie, online, lub za pośrednictwem aplikacji Biedronka, przy pomocy odpowiedniego formularza.

Aplikacja umożliwia również korzystanie ze zniżek bez konieczności zabierania fizycznej karty ze sobą do sklepu, jednak jeśli się na to zdecydujemy, również w tej kwestii sieć ma dla nas ułatwienie — w sklepie otrzymamy bowiem nie jedną, ale aż trzy karty: jedną standardowej wielkości i dwie mniejsze, które będziemy mogli np. nosić przy kluczach. Fizyczna karta ma jednak pewien oczywisty minus — łatwo ją zgubić.

Gigantyczna wygrana w Lotto. Do szczęśliwca trafi ponad 18 mln zł

Co zrobić, jeśli zgubimy swoja kartę Moja Biedronka?

Samo zgubienie karty — podobnie jak wcześniej wspomniane niezabranie jej do sklepu — nie uniemożliwia nam skorzystania z promocji. Możemy to zrobić nawet bez aplikacji; wystarczy, że przy kasie podanym swój numer telefony. Zgubienie karty wiąże się jednak z innym ryzykiem. Może ona trafić w ręce oszustów, którzy wykorzystają nasze zniżki.

Co zatem powinniśmy zrobić? Utratę karty, jak wyjaśnia biuro prasowe sieci na pytanie Interii Biznes, możemy zgłosić do Biura Obsługi Klienta (email: [email protected] oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00). Jeśli natomiast to my znajdziemy czyjąś kartę, powinniśmy zwrócić ją kierownikowi najbliższej Biedronki.

Nowa karta Moja Biedronka? Tak, ale…

Klient, który utracił poprzednią kartę, ma rzecz jasna możliwość wyrobienia nowej. Problem polega jednak na tym, że Biedronka nie wydaje duplikatów. Nie możemy również ponownie wykorzystać tego samego adresu e-mail. Rozwiązaniem jest zatem wyrobienie nowej karty z wykorzystaniem innego maila, nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by wszystkie pozostałe dane były takie same. System potraktuje taką kartę jako całkowicie nową.

źródło: super biznes, interia biznes