BiznesINFO.pl Handel Wielka burza w Rossmanie. Hitowa akcja zmieniła się w ”aferę woreczkową”
East News/ Arkadiusz Ziółek

Wielka burza w Rossmanie. Hitowa akcja zmieniła się w ”aferę woreczkową”

22 stycznia 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kłosek

Zorganizowana niedawno w Rossmanie promocja cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów. Do wygrania były darmowe produkty. Pojawiły się jednak głosy sprzeciwu — niektórzy klienci uważają, że akcja została niesprawiedliwie zorganizowana. Jak rozpętała się ”afera woreczkowa”?

Rossman kusił klientów wyjątkowymi produktami

Zasady promocji wydawały się proste. Aby wygrać beauty bag, woreczek z darmowymi produktami , wystarczyło kupić jeden kosmetyk oznaczony jako Wyjątkowy Produkt. Na pozór nie ma tu miejsca na konflikt. Okazało się jednak, że wielu klientów poczuło się urażonych sposobem, w jaki akcja promocyjna została poprowadzona.

1300 zł miesięcznie dla każdego. Pieniądze dostaną wszyscy, bez względu na wiek i zarobki

Klienci Rossmana oburzeni. ”To nie fair!”

Wielu klientów wytyka Rossmanowi, że promocja została niesprawiedliwie zorganizowana . Niektórzy goście drogerii mieli kupować po kilka lub nawet kilkanaście Wyjątkowych Produktów, każdy na osobny paragon, by w efekcie wygrać komplet woreczków, a następnie sprzedać je za wcale nie tak okazyjną cenę.

Rzecz jasna wzbudziło to niezadowolenie tych klientów, dla których nagród nie wystarczyło.

Rossmann odpowiada: Nasza promocja była dla każdego

W końcu firma zdecydowała się odpowiedzieć na zarzuty. W oświadczeniu wysłanym przez przedstawiciela marki Rossmann do redakcji Onetu czytamy:

Nasza promocja była przeznaczona dla każdego , kto kupił jeden z Wyjątkowych Produktów. Przygotowaliśmy 200 tys. woreczków w celu promocji Wyjątkowych Produktów. Nie limitowaliśmy prezentów, bo naszym celem była promocja różnych Wyjątkowych Produktów, które znajdowały się w woreczkach: poza dwoma stałymi produktami, w woreczkach umieściliśmy produkty z różnych kategorii”.

źródło: interiaBIZNES

Wielkie szaleństwo w Rossmannie. Rozdają woreczki z niespodzianką za darmo, ale trzeba się pospieszyć
Nietypowa oferta w Biedronce. Rozdają wyjątkowe gadżety za darmo, ale jest jeden warunek
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kłosek

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką Twórczego Pisania i Marketingu Wydawniczego na Uniwersytecie Śląskim. Poprzednie studia ukończyłam z wyróżnieniem na kierunku Kultury Mediów. Kocham książki, którymi interesuję się zarówno od strony czynnej, jak i biernej, co wykorzystuję pisząc powieści, ale również tworząc dla czasopisma ArtPapieru i miesięcznika Kreatywni. Wolne chwile spędzam przy serialach i grach komputerowych.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie