BiznesINFO.pl Finanse Potężna awaria w PKO BP. Klienci nie mogą dostać się do pieniędzy
Biznes Info

Potężna awaria w PKO BP. Klienci nie mogą dostać się do pieniędzy

10 grudnia 2021
Autor tekstu: Kasper Starużyk

W banku PKO BP ma miejsce awaria, która uniemożliwia dostanie się klientom do swojej aplikacji mobilnej. Sprawę opisał portal bankier.pl.

Największy bank w Polsce zmaga się z awarią aplikacji do bankowości internetowej.

Awaria w PKO BP

Pierwsze problemy klienci banku zaczęli zgłaszać po godz. 14, kiedy nie mogli zalogować się do swojej aplikacji internetowej.

"Wystąpił błąd. Coś poszło nie tak, ale już nad tym pracujemy. Spróbuj ponownie później" - komunikat o takiej treści czytają klienci banku PKO BP, kiedy próbują zalogować się na swoje konto za pomocą aplikacji internetowej.

Redakcja serwisu bankier.pl informuje czytelników, że skontaktowała się z biurem prasowym PKO BP, jednak portal nie opisał jeszcze stanowiska banku.

O 17.00 PKO BP uporał się z awarią

Jak donosi portal bankier.pl, który śledził sytuację, o 17.00 awaria przestała dręczyć klientów PKO BP. Bank przeprosił za niedogodności.

Obserwuj nas w
autor
Kasper Starużyk

Redaktor naczelny Biznesinfo. Wcześniej w Bankier.pl, gdzie zajmował się wyszukiwaniem najciekawszych informacji gospodarczych z Polski i świata. Dziennikarską pasję odkrył na festiwalu reklamowym Golden Drum w Słowenii. Absolwent ekonomii na wydziale prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego i międzynarodowych stosunków gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a także copywritingu w Szkole Mistrzów Reklamy. Miłośnik historii Hanzy i Morza Bałtyckiego.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie