Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Twój portfel > Od dziś rusza nowa kampania promocyjna Lidla. Możemy liczyć na duże zmiany
Kasper Starużyk
Kasper Starużyk 22.03.2022 09:12

Od dziś rusza nowa kampania promocyjna Lidla. Możemy liczyć na duże zmiany

biznes-info-640x433
Biznesinfo.pl

Całą kampanię Lidl przygotował z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej. Promocja zdrowego jedzenia ma być skierowana przede wszystkim w stronę rodziców, bowiem jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na problem otyłości wśród dzieci. Stąd to głównie w produktach dla dzieci ilość cukru ma być zredukowana o ponad 20%. Mowa tutaj o płatkach śniadaniowych, jogurtach czy słodyczach. Lidl nie zamierza poprzestawać jednak na produktach spożywanych przez dzieci i zamierza przeprowadzić modernizację składu również wyrobów żywnieniowych dla dorosłych. Dotyczy to m.in. zamiany oleju palmowego na słonecznikowy i usuwaniu soli i konserwantów z pieczywa - pisze Business Insider Polska. 

Zmiana wizerunku marki własnej: Lidl, Carrefour, Biedronka

Przez długi czas produkty marek własnych znanych sieci handlowych i dyskontów były raczej tańszymi i gorszej jakości zamiennikami produków oferowanych pod konkretnymi markami. Od kilku lat obserwuje się jednak wyraźny trend zamiany w kierunku lepszej jakości. Sieci takie jak Lidli czy Biedronka starają się poprawiać jakość marek własnych, a nawet wyprzedzać jakościowo wiodące marki. Jako, że nadal produkty te oferowane są z reguły w niższych cenach, to sieci chcą w ten sposób wpłynąć na rynek i zmusić "markowych" producentów, aby także poprawiali standardy swoich wyrobów. 

Cała kampania Lidla i Narodowego Centrum Edukacji Żywniowej ma mieć szeroki zasięg, co znaczy, że z reklamami będzie można spotkać się w telewizji, radiu i internecie. Sieć liczy na jej pozytywny wydźwięk i walory edukacyjne. W kampanii wystąpić ma m.in. reklamujący już markę w przeszłości - Karol Okrasa.

Tagi: Lidl