BiznesINFO.pl
biznes-info-640x433

Biznesinfo.pl

Od dziś rusza nowa kampania promocyjna Lidla. Możemy liczyć na duże zmiany

3 Sierpnia 2019

Autor tekstu:

Kasper Starużyk

Udostępnij:

Lidl zamierza udoskonalić jakość swoich produktów. Z tego powodu zdecydował się na obniżenie zawartości soli i cukru we własnych markach. Startująca 3 sierpnia kampania reklamowa ma za zadanie zachęcić do kupowania zdrowszej i lepszej żywności.

Całą kampanię Lidl przygotował z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej. Promocja zdrowego jedzenia ma być skierowana przede wszystkim w stronę rodziców, bowiem jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na problem otyłości wśród dzieci. Stąd to głównie w produktach dla dzieci ilość cukru ma być zredukowana o ponad 20%. Mowa tutaj o płatkach śniadaniowych, jogurtach czy słodyczach. Lidl nie zamierza poprzestawać jednak na produktach spożywanych przez dzieci i zamierza przeprowadzić modernizację składu również wyrobów żywnieniowych dla dorosłych. Dotyczy to m.in. zamiany oleju palmowego na słonecznikowy i usuwaniu soli i konserwantów z pieczywa - pisze Business Insider Polska. 

Zmiana wizerunku marki własnej: Lidl, Carrefour, Biedronka

Przez długi czas produkty marek własnych znanych sieci handlowych i dyskontów były raczej tańszymi i gorszej jakości zamiennikami produków oferowanych pod konkretnymi markami. Od kilku lat obserwuje się jednak wyraźny trend zamiany w kierunku lepszej jakości. Sieci takie jak Lidli czy Biedronka starają się poprawiać jakość marek własnych, a nawet wyprzedzać jakościowo wiodące marki. Jako, że nadal produkty te oferowane są z reguły w niższych cenach, to sieci chcą w ten sposób wpłynąć na rynek i zmusić "markowych" producentów, aby także poprawiali standardy swoich wyrobów. 

Cała kampania Lidla i Narodowego Centrum Edukacji Żywniowej ma mieć szeroki zasięg, co znaczy, że z reklamami będzie można spotkać się w telewizji, radiu i internecie. Sieć liczy na jej pozytywny wydźwięk i walory edukacyjne. W kampanii wystąpić ma m.in. reklamujący już markę w przeszłości - Karol Okrasa.

Cała kampania Lidla i Narodowego Centrum Edukacji Żywniowej ma mieć szeroki zasięg, co znaczy, że z reklamami będzie można spotkać się w telewizji, radiu i internecie. Sieć liczy na jej pozytywny wydźwięk i walory edukacyjne. W kampanii wystąpić ma m.in. reklamujący już markę w przeszłości - Karol Okrasa.

Podobne artykuły

pixabay, piviso

Twój portfel

500 plus na zdrowie. Nowy program resortu zdrowia obejmie tylko osoby powyżej 40. roku życia

Czytaj więcej >
Trwają prace nad europejską płacą minimalną

Twój portfel

Europejska płaca minimalna. Poprawki w dyrektywie korzystne dla pracowników

Czytaj więcej >
Emerytura

Twój portfel

Pomoc też dla emerytów, mogą dostać 2080 zł. Warunek jest jeden

Czytaj więcej >
Zmiana cen gazu o kilka procent

Twój portfel

Musimy przygotować się na zmianę cen gazu. Czeka nas już od lipca

Czytaj więcej >
Abonament nadal trzeba płacić. KRRiT poinformowała wszystkich.

Twój portfel

KRRiT wydała specjalny komunikat dotyczący abonamentu. Polacy będą wściekli na jego treść

Czytaj więcej >
Banki nie mają innego wyjścia i muszą podnosić opłaty?

Twój portfel

Banki drastycznie podnoszą ceny swoich usług. Będziemy płacić znacznie więcej

Czytaj więcej >