Sklep sieci Lidl
Autor Kasper Starużyk - 3 Sierpnia 2019

Od dziś rusza nowa kampania promocyjna Lidla. Możemy liczyć na duże zmiany

Lidl zamierza udoskonalić jakość swoich produktów. Z tego powodu zdecydował się na obniżenie zawartości soli i cukru we własnych markach. Startująca 3 sierpnia kampania reklamowa ma za zadanie zachęcić do kupowania zdrowszej i lepszej żywności.

Całą kampanię Lidl przygotował z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej. Promocja zdrowego jedzenia ma być skierowana przede wszystkim w stronę rodziców, bowiem jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na problem otyłości wśród dzieci. Stąd to głównie w produktach dla dzieci ilość cukru ma być zredukowana o ponad 20%. Mowa tutaj o płatkach śniadaniowych, jogurtach czy słodyczach. Lidl nie zamierza poprzestawać jednak na produktach spożywanych przez dzieci i zamierza przeprowadzić modernizację składu również wyrobów żywnieniowych dla dorosłych. Dotyczy to m.in. zamiany oleju palmowego na słonecznikowy i usuwaniu soli i konserwantów z pieczywa - pisze Business Insider Polska.

Zmiana wizerunku marki własnej: Lidl, Carrefour, Biedronka

Przez długi czas produkty marek własnych znanych sieci handlowych i dyskontów były raczej tańszymi i gorszej jakości zamiennikami produków oferowanych pod konkretnymi markami. Od kilku lat obserwuje się jednak wyraźny trend zamiany w kierunku lepszej jakości. Sieci takie jak Lidli czy Biedronka starają się poprawiać jakość marek własnych, a nawet wyprzedzać jakościowo wiodące marki. Jako, że nadal produkty te oferowane są z reguły w niższych cenach, to sieci chcą w ten sposób wpłynąć na rynek i zmusić "markowych" producentów, aby także poprawiali standardy swoich wyrobów.

Wakacje nad Bałtykiem drogie jak na Tureckiej RiwierzeWakacje nad Bałtykiem drogie jak na Tureckiej RiwierzeCzytaj dalej

Cała kampania Lidla i Narodowego Centrum Edukacji Żywniowej ma mieć szeroki zasięg, co znaczy, że z reklamami będzie można spotkać się w telewizji, radiu i internecie. Sieć liczy na jej pozytywny wydźwięk i walory edukacyjne. W kampanii wystąpić ma m.in. reklamujący już markę w przeszłości - Karol Okrasa.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. 10 000 zł za to, że nie przejdziesz na emeryturę?
  2. 4000 zł dodatku do emerytury za szczególne osiągnięcie
  3. Kraje egzotyczne walczą z “begpackersami”
  4. 300 plus na wyprawkę do szkoły. Do kiedy składać wnioski?

Następny artykuł
xSensacyjne latoKażdy może dostać 2,5 tys. zł!
Wystarczy się zapisać na darmową jazdę