BiznesINFO.pl Handel Nietypowy pomysł sieci Dino. Klienci będą zaskoczeni
Fot. Arkadiusz Ziolek/ East News

Nietypowy pomysł sieci Dino. Klienci będą zaskoczeni

4 marca 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kabot

Dino to popularna sieć sklepów spożywczych uwielbiana przez wielu Polaków. Pod koniec ubiegłego roku powstała spółka należąca do Dino Polska, która może sprawić, że ta sieć dyskontów zdeklasuje konkurencję. Przedstawiamy szczegóły.

Sieć sklepów Dino jest uwielbiana przez Polaków

Dino to polska sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, która została założona w 1999 roku przez Tomasza Biernackiego. Polacy uwielbiają wybierać się na codzienne zakupy do Dino, a wszystko to dlatego, że sieć nieustannie przygotowuje dla swoich klientów atrakcyjne promocje. Jesienią ubiegłego roku spółka Dino Polska podjęła zaskakującą decyzję dotyczącą rozpoczęcia nowej działalności.

Zobacz także: Tadeusz Rydzyk w muzeum postawił sobie apartament? Niebywałe doniesienia

Urzędy skarbowe zaskakują. Chodzi o zwrot podatku

Stacja benzynowa Dino Polska

Dino Polska pod koniec ubiegłego roku otworzyła swoją własną stację paliw . Należy wspomnieć, że jak na razie jest ona przeznaczona tylko i wyłącznie dla firmowej floty i aut dostawców, a znajduje się w miejscowości Łobez.

Już jakiś czas temu popularna sieć sklepów zrobiła kolejny krok w kierunki działalności związanej z stacją paliw. Spółka złożyła bowiem w Urzędzie Patentowym RP wniosek o rejestrację znaku towarowego słowno-graficznego - Dino Oil.

Spółka Dino Oil zmienia swoje logo

Spółka pod nazwą “Dino Oil” chce zajmować się między innymi świadczeniem usług sprzedaży detalicznej i hurtowej związanej z paliwami, udzielaniem kredytu na pokrycie wydatków na paliwo, tankowaniem paliwa do pojazdów czy też świadczeniem usług mycia pojazdów i prowadzeniem barów przekąskowych. Jak informuje serwis dlahandlu.pl, spółka zmieniła swoje logo , które teraz bardziej przypomina to, które znają klienci sklepów spożywczych.

Action poszło na całość. Dzień Kobiet nigdy nie był tak tani
Sprawdził ceny na stacji "Żabka". Zaskoczenie to mało powiedziane
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kabot

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką psychologii na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej. W wolnym czasie lubię czytać książki i oglądać filmy związane z tematyką kryminalną.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie