Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Niemiecka sieć Woolworth już w Polsce. Oferuje ciekawe produkty w atrakcyjnych cenach
Patryk Solarczyk
Patryk Solarczyk 14.05.2023 15:51

Niemiecka sieć Woolworth już w Polsce. Oferuje ciekawe produkty w atrakcyjnych cenach

Woolworth witryna
Woolworth

Niemiecka sieć Woolworth, uważana za konkurenta Pepco, szturmem wkracza na polski rynek. Pierwszy sklep pod szyldem Woolworth został otwarty 8 maja w Krakowie w parku handlowym Atut Galicyjska.

O marce

Woolworth chwali się, że jest siecią, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.

Pierwsze sklepy sieci Woolworth w Polsce

Obiekty, które powstają lub powstaną w Polsce, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. m².

Pierwsze sklepy sieci Woolworth zostały lub będą otwarte w następujących lokalizacjach:

8 maja, Woolworth – Kraków, ul. Galicyjska 18.
12 maja, Woolworth – Poznań, ul. Aleje Solidarności 47.
26 maja, Woolwort – Warszawa, ul. Połczyńska 4.

Firma informuje, że to na pewno nie jedyne otwarcia  w 2023 r., ponieważ zarządzający marką Woolworth za realny uznają scenariusz wzrostu od 15 do 20 sklepów rocznie. 

W perspektywie średnio-terminowej planują oni stworzyć w Europie sieć 5 tys. domów i punktów handlowych.

Oferta firmy

Poza atrakcyjną ofertą cenową – przeszło 5 tys. produktów kosztujących mniej niż 13 zł – dla klientów przygotowano liczne promocje:

- firmowe torby zakupowe dla 4 tys. pierwszych klientów,
- darmowe hot dogi dla pierwszego tysiąca klientów,
- popcorn dla dzieci,
- koło fortuny z nagrodami.

– Marka Woolworth współkształtowała handel znany w obecnej formie już ponad 140 lat temu. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli przenieść naszą odnoszącą sukcesy koncepcję sprzedaży detalicznej z Niemiec na polski rynek, który uznajemy za bardzo perspektywiczny biznesowo. Nie możemy się doczekać, aby zainspirować Polaków szerokim asortymentem, oferując bardzo dobre jakościowo produkty w uczciwych cenach, co jest szczególnie istotne w czasach wysokiej inflacji. – mówi Radoslav Straka, Dyrektor ds. Sprzedaży w Woolworth Polska.

Tagi: Niemcy Zakupy