Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Lidl wycofuje mięso ze sklepów. Jest komunikat
Bartosz Onuczyński
Bartosz Onuczyński 27.03.2024 20:39

Lidl wycofuje mięso ze sklepów. Jest komunikat

zakupy w sklepie Lidl
Fot. Marek BAZAK/East News

Sieć handlowa Lidl podjęła szybką decyzję o wycofaniu jednego z mięsnych produktów ze swoich sklepów po otrzymaniu informacji o możliwym zanieczyszczeniu. Ostrzeżenie zostało przekazane przez Główny Inspektorat Sanitarny (GIS), co skłoniło Lidla do podjęcia natychmiastowych działań.

Reakcja Lidla i producenta

Lidl podjął działania we współpracy z producentem, Zakładami Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o., w celu rozwiązania sytuacji. Sieć handlowa przeprosiła klientów na swojej stronie internetowej i zapewniła, że jakość i bezpieczeństwo oferowanych produktów są dla niej priorytetem. Przeprowadza również liczne badania w akredytowanych laboratoriach oraz monitoruje procesy po stronie dostawców.

Koniec z tradycyjną Wielkanocą? Oto, co Polacy robią w święta Wydał 10 zł na zdrapkę, zgarnął fortunę. Rekordowa wygrana w Lotto

Dotknięty produkt i decyzja o wycofaniu

Produkt, który został wycofany, to burger wołowy 2 × 110 g marki Rzeźnik, sprzedawany przez Lidla. Decyzja o wycofaniu dotyczy konkretnej partii tego produktu, o numerze partii 01279024 i dacie przydatności do spożycia do piątku, 29 marca 2024 r. Wycofanie zostało uzasadnione troską o bezpieczeństwo konsumentów.

ZOBACZ TAKŻE: Tanie zakupy na Wielkanoc? Polacy mają na to zaskakujący sposób

Zwroty w sklepach Lidla

W odpowiedzi na sytuację związana z wycofaniem mięsa, Lidl zapewnia klientów o możliwości bezproblemowego zwrotu produktu w każdym sklepie sieci, nawet bez posiadania paragonu. Ta inicjatywa ma na celu zapewnienie spokoju i bezpieczeństwa klientom, którzy mogli nabyć objęty wycofaniem produkt.

Sieć handlowa akcentuje, że priorytetem jest troska o zdrowie i bezpieczeństwo konsumentów. Dlatego też wszelkie działania podejmowane są w celu zapewnienia najwyższej jakości oferowanych produktów oraz eliminacji ryzyka związanego z ich spożyciem.