Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Wielkie zamieszanie spowodowane promocją w Lidlu. Klienci nie wiedzą co ile kosztuje
Maria Glinka
Maria Glinka 09.05.2020 02:00

Wielkie zamieszanie spowodowane promocją w Lidlu. Klienci nie wiedzą co ile kosztuje

Lidl z kłopotliwą promocją
Flickr/Alper Çuğun

Lidl z kłopotliwą promocją

Lidl tuż przed majówką zorganizował promocję, która cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Klienci mogli zdobyć 20 butelek piwa, płacąc tylko za 10. Nie dotyczyło to wszystkich gatunków piwa. Jednak sieć nie poinformowała, które produkty są objęte promocją, co spowodowało wiele problemów. Lidl tłumaczy się awarią systemu – podają wiadomoscihandlowe.pl.

Zaskoczeni klienci dopiero przy kasie dowiadywali się, że produkt, który wybrali nie zalicza się do promocji. Warunki okazji brzmiały bowiem: "50 proc. taniej. 20 w cenie 10. Wszystkie piwa w butelce.". Jednak przy płatności okazywało się, że promocja uwzględnia nie wszystkie piwa butelkowane, a tylko niektóre z nich.

Biedronka poradziła sobie lepiej niż Lidl

Podobną promocję wprowadziła w ubiegły czwartek Biedronka, która zaproponowała klientom ofertę 12 piw i drugie tyle gratis. Kampania promocyjna okazała się jednak bardziej zrozumiała w Lidlu. Biedronka oznajmiła, że można „mieszać dowolnie”, a szczegóły oferty doprecyzowała ulotka. Wynikało z niej, że chodzi o produkty marki: Somersby, Carlsberg, Książęce, Karmi, Desperados, Lech Free oraz Heineken (w różnych wariantach).

W obydwu sieciach handlowych była to promocja jednodniowa. Chcąc ograniczyć nadmierne wykupywanie alkoholu Biedronka wprowadziła nawet limit – na jednym paragonie mogły znaleźć się tylko 24 piwa.

Tagi: promocje Lidl