Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Biedronka znowu to zrobiła. Właśnie ruszyła nowa odsłona słynnej akcji
Maria Gil-Sobczyk
Maria Gil-Sobczyk 29.08.2023 09:06

Biedronka znowu to zrobiła. Właśnie ruszyła nowa odsłona słynnej akcji

biedronka-sklep-promocja-biznesinfo
Biznesinfo

Wczoraj (28 sierpnia) najpopularniejszy dyskont w Polsce wystartował z nową odsłoną kultowej akcji lojalnościowej. Wcześniejsze edycje “Gangów Maskotek” cieszyły się takim zainteresowaniem, że można wręcz mówić nie tylko o jednym z najbardziej zyskownych przedsięwzięć w historii polskiego handlu, ale i o ewenemencie społecznym. Dzieci z chęcią kolekcjonują urocze pluszaki, a potrzeba ich posiadania może skłaniać rodziców do częstszych zakupów. Co tym razem czeka klientów sieci Biedronka?

Mocniaki wkroczyły do Biedronki

Z początkiem tego tygodnia w Biedronce wystartowała nowa odsłona słynnej akcji lojalnościowej. Tym razem jest to Gang Mocniaków, który ma zachęcić najmłodszych do dbania o zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną. Gang liczy sobie jedenaścioro bohaterów, są to kolejno: Woda Werka, Oranżada Ola, Dynia Dorotka, Banan Benek, Napój Norbert, Rogalik Radzio, Chleb Henio, Jajko Julek, Parówka Patrycja, Awokado Adaś i Krem Krzyś. Maskotki reprezentują produkty z pięciu różnych kategorii takich jak warzywa i owoce, produkty zbożowe, produkty będące źródłem białka, dobre tłuszcze i produkty zapewniające odpowiednie nawodnienie.

Zrzut ekranu 2023-08-29 o 08.55.21.pngWybrane “Mocniaki”, źródło: Biedronka.

Tradycyjnie z pomocą uwielbianego gangu chcemy edukować najmłodszych. Jak dokonywać bardziej świadomych, lepszych dla naszego zdrowia wyborów? Opowiedzą o tym bohaterowie akcji – niektórzy z nich są bardziej wartościowym wyborem, a inni powinni gościć w naszej diecie tylko okazjonalnie. Chcemy pokazać zrównoważony sposób żywienia, oparty na różnorodnych, wartościowych produktach – wyjaśnia Aleksandra Surdyk-Kaptur, Starszy Menedżer Ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka.

Oto całkowicie bezpłatna usługa od NFZ, korzysta już 760 tys. osób. Wciąż wielu Polaków o niej nie słyszało Niemiecka marka motoryzacyjna ogłosiła upadłość. Istnieje na rynku od wielu lat

Jak zdobyć Mocniaki – czy można je kupić lub dostać “za darmo”?

Tak jak w przypadku Gangu Słodziaków, Fajniaków czy Bystrzaków, tak i teraz do otrzymania maskotki “za darmo” potrzebne są specjalne naklejki, które dostajemy w zamian za zakupy zrealizowane w sklepach sieci. Aby odebrać Mocniaka “za darmo”, trzeba zebrać 60 naklejek. Po zgromadzeniu 30 naklejek pojawia się możliwość jego nabycia po niższej cenie – 24,99 zł. Każdą maskotkę można też kupić bez naklejek – wówczas jest to koszt w wys. 49,99 zł.

Za co można dostać naklejki?

Każde 69 zł wydane w sklepach Biedronka w terminie od 28 sierpnia do 11 listopada to jedna naklejka. Dodatkowo, naklejkę dostaje się również za:

  • zakupy z kartą Moja Biedronka lub aplikacją Biedronka za każde wydane 69 zł,
  • zakup dowolnego warzywa lub owocu w ramach powyższej kwoty, 
  • zakup przynajmniej jednego z produktów z oferty „Mocny wybór” za każde wydane 69 zł,
  • zakup przynajmniej jednego produktu z oferty specjalnej za co najmniej 10 zł za każde wydane 69 zł (tu trzeba pamiętać, że „Mocny wybór” oraz oferta specjalna dotyczy konkretnych produktów dostępnych w ofercie Biedronki, wskazanych w gazetkach promocyjnych oraz oznaczonych odpowiednio znakiem „Mocny wybór” i „Kup i zyskaj extra naklejki”,
  • poprawne rozwiązanie quizu w aplikacji Biedronka – kod uprawniający do dostępu do quizu otrzymają użytkownicy karty Moja Biedronka po dokonaniu zakupów za 69 zł zrealizowanych z użyciem karty Moja Biedronka lub aplikacji Biedronka.

Oznacza to zatem, że za jedne zakupy za 69 zł możemy otrzymać maksymalnie 6 naklejek. W rezultacie, aby otrzymać maskotkę “za darmo”, czyli za zebranie 60 naklejek, musimy wydać na zakupach w dyskoncie przynajmniej 690 zł. Limit naklejek na jedną transakcję wynosi 60.

Gang Mocniaków – co jeszcze warto wiedzieć o Biedronkowej akcji?

W akcji lojalnościowej Biedronki pojawiły się również książki edukacyjne. Dotyczą one oczywiście bohaterów Gangu Mocniaków i zawierają ciekawostki żywieniowe przygotowane we współpracy z dietetykami. Książkę można otrzymać “za darmo” po zebraniu 15 naklejek, a jej cena regularna to 14,99 zł.

Naklejki można odbierać do 11 listopada, a Mocniaki i książki od 28 sierpnia do 2 grudnia lub do wyczerpania zapasów. Z akcji wyłączone są produkty i usługi tj.: napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, preparaty do żywienia początkowego, doładowania, w tym: kart telefonicznych, kart przedpłaconych i inne usługi. Szczegóły i regulamin akcji dostępne w tym miejscu